گوناگون

نگاهی به محصول جدید فولکس واگن وارداتی جدید بازار ایران

نگاهی به محصول جدید فولکس واگن وارداتی جدید بازار ایران

آخرین محصول وارداتی از ماموت خودرو برای بازار ایران، فولکس واگن تی راک است که به عنوان یک کراس‌اوور کوچک شناخته می‌شود.

به گزارش پارسینه، فولکس‌واگن (Volkswagen) یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان است که مشهور به تولید خودروهای با کیفیت، محبوب و مقرون به‌صرفه است. این شرکت آلمانی در سال ۱۹۳۷ تأسیس شده و از آن زمان به عنوان یکی از لیدرهای صنعت خودروسازی شناخته می‌شود.

ماموت خودرو تصمیم گرفته است پس از واردات خودروهای زیرمجموعه اقتصادی فولکس‌واگن به نام "جتا"، اکنون خودروهای برند اصلی فولکس‌واگن را نیز به مجموعه محصولات خود اضافه کند. جدیدترین خودروی وارداتی ماموت خودرو برای بازار ایران، مدل فولکس‌واگن تی‌راک است که یک کراس‌اوور جمع‌وجور به حساب می‌آید.

این ماشین دارای موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر انحصاری فولکس‌واگن با پسوند TSI است که توانایی تولید حداکثر ۱۵۸ اسب‌بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. جعبه‌دنده هفت‌سرعته اتوماتیک دوکلاچه آلمانی DSG نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو بر عهده دارد. فولکس‌واگن تی‌راک دارای دیفرانسیل جلو است و با شتاب صفر تا صد در ۹.۴ ثانیه، به عنوان یک کراس‌اوور چابک شناخته می‌شود.

این خودرو با تجهیزات رفاهی فراوانی از جمله شش کیسه هوا، رادار تابلوخوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، تهویه اتوماتیک دوکاناله، دنده پشت فرمان، گرمکن صندلی‌های جلو، گرمکن فرمان، سقف پانوراما، فناوری LED چراغ‌ها، درِ صندوق‌عقب برقی، نورپردازی کابین، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، استارت دکمه‌ای، سیستم صوتی بیتس، سنسور نور، سنسور باران، شارژر بیسیم تلفن همراه، رانندگی خودکار بین خطوط، رادار خط‌خوان و اتوپارک مجهز شده است.

قیمت این مدل از ۲.۵ تا ۳ میلیارد تومان قرار دارد که در محدوده مناسبی برای یک خودرو کراس‌اوور با امکانات متنوع و پیشرفته است. با این قیمت، فولکس‌واگن تی‌راک به عنوان یک رقیب قابل توجه برای خودروهای هم‌رده از برند‌های دیگر در بازار ایران مطرح خواهد بود.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار