گوناگون

این سلبریتی‌ها با مترو رفت و آمد می کنند+تصاویر

این سلبریتی‌ها با مترو رفت و آمد می کنند+تصاویر

از سوپرمدل‌ها گرفته تا بازیگران و خوانندگان، این سلبریتی‌ها در حین استفاده از مترو دیده شده‌اند.

به گزارش پارسینه، گاهی احساس می‌شود که زندگی سلبریتی‌ها همیشه با جت‌های شخصی، ماشین‌های لیموزین و آشپزهای شخصی پر از تجملات است. اما حقیقت این است که این تجملات همیشگی نیستند. گاهی اوقات ممکن است آن‌ها را در مکان‌های عمومی در حال انجام کارهای عادی و معمولی، همانند بقیه‌ی مردم، ببینید.

از سوپرمدل‌ها گرفته تا بازیگران و خوانندگان، این سلبریتی‌ها در حین استفاده از مترو دیده شده‌اند.

کارلی کلاس

مدل سابق ویکتوریا سکرت، سال گذشته در متروی نیویورک دیده شد. گفته می‌شد که او برای رفتن به جلسه‌ای در مرکز راکفلر در منطقه‌ی منهتن از مترو استفاده کرده بود. با این حال، به دلیل شهرت بالا و همچنین وجود همسرش، جاشوا کوشنر (میلیاردر مشهور)، کلاس ریسک حضور در مکان عمومی را کمتر کرده بود و دستیارش و یک محافظ همراه‌اش بودند.

CZ38b2lWcAURHhv

بردلی کوپر

بازیگر مشهور، بارها در مترو دیده شده است. یکبار در سال ۲۰۱۹، وقتی که با هدفون در گوش، غرق در موسیقی بود، مردی با چاقو به سمتش حمله کرد. در این لحظات ترسناک، تنها چیزی که کوپر می‌شنید، موسیقی بود که از هدفونش پخش می‌شد. با این حال، مرد مهاجم یکباره از مترو پیاده شده و پا به فرار گذاشته بود. کوپر به دنبال مرد رفت و چند مأمور پلیس را هم در خیابان خبر کرد.

CShx5vLW4AE2E7u

نیکول شرزینگر

خواننده‌ی معروف، در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار تجربهٔ سفر با متروی لندن را داشت، البته به صورت ناشناس. این خواننده آمریکایی، که چهره‌اش را پشت یک کلاه و عینک آفتابی پنهان کرده بود، بعداً تصویری از این تجربه را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

9f659b72-57e8-4780-8887-e409fb8ec777_1053d7212

سباستین استن

بازیگر فیلم‌های مارول، به‌طور معمول به عنوان یک مسافر عادی در متروی نیویورک دیده می‌شود و گاهی تصاویری از او در این شهر منتشر می‌شود. این برای استن اهمیت زیادی ندارد و او گاهی در پاسخ به عکس‌هایی که از او گرفته می‌شود، ژست‌هایی می‌دهد.

612e87da-125e-48ff-b832-2ae1488fe202_f3708d162

کیتی هولمز

بازیگر مشهور و همسر سابق تام کروز، هم علاقه‌مند به سفر با متروی نیویورک است. در یک تصویر قدیمی از او، هولمز لباس مجلسی حجیم و قرمزی را پوشیده بود که اگر می‌خواست ناشناس بماند، انتخاب مناسبی نبود. با این حال، او همواره با پوشش معمولی و با اسمارت در متروی نیویورک دیده می‌شود. او چند بار با دخترش نیز در مترو دیده شده است.

558cf4ccbc931c737280125a1f872139

جی زی

رپر مشهور و میلیاردر و همسر بیانسه، در سال ۲۰۱۲ برای رفتن به کنسرت خود در بروکلین از متروی نیویورک استفاده کرد. در این سفر، با یک خانم سالمند کنار نشسته بود که او را نمی‌شناخت. ویدیویی از این مکالمه جالب جی زی با این خانم سالمند وایرال شد. در این ویدیو، خانم سالمند از جی زی پرسید: "آیا تو مشهور هستی؟" و جی زی در پاسخ خود گفت: "بله، البته نه خیلی مشهور. چون شما مرا نمی‌شناسید."

image-4

کیانو ریوز

بازیگر معروف، به جای استفاده از خودرو از مترو استفاده می‌کند که با توجه به شخصیت متواضع او چندان عجیب به نظر نمی‌رسد. بعد از وایرال شدن ویدیویی که نشان می‌داد ریوز صندلی خود را به یک مسافر خانم داده بود، کاربران او را "جنتلمنی واقعی" دانستند.

Dhq7VsnVAAEOhBo

کندال جنر

مدل مشهور، در سال ۲۰۱۵ ویدیویی از خود در متروی لندن منتشر کرد که نشان می‌داد او نیز به عنوان یک سفرگر عادی از مترو استفاده می‌کند.

974f8de1-0530-44fb-8c97-bcf166a045a1_ed3ce0982

ارسال نظر

  • ی

    👌👌👌♥️عالی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار