گوناگون

۱۲ تا از بهترین ادکلن های مردانه سال ۲۰۲۴

12 تا از بهترین ادکلن های مردانه سال 2024

انتخاب عطر یک تجربه شخصی و منحصر به فرد برای هر فرد می باشد و می‌تواند حسی عالی برای فرد ایجاد کند. در این مقاله قصد داریم بهترین عطرهای مردانه، را برای آقایان شیک پوش معرفی کنیم.

1. عطر Noir از برند Tom ford

عطر Noir توسط Tom Ford در سال 2012 به بازار عرضه شده است. رایحه عطر Noir برای مردان پیچیده و احساساتی طراحی شده است. مهمترین رایحه‌های این عطر از کهربا، رایحه تمیزی و حس صابونی، ادویه تند و تازه، چوب و نعناع هندی می باشد. این ادکلن مردانه طبع و رایحه ای گرم و شیرین دارد و برای فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان طراحی شده است و برای مجالس شب انتخاب بسیار مناسب می باشد و مخصوص آقایان می باشد.

2. ادو تویلت Sauvage از برند دیور

عطر ادو تویلت Sauvage با نت‌های تازه ترنج ساخته شده است و پس از خشک شدن عطر، نت‌هایی از چوب باقی می‌گذارد که حس مردانه‌ای دارند.مهمترین رایحه‌های این عطر از ترنج، وانیل، جوز می باشد و طبع و رایحه ای خنک و شیرین دارد و برای فصل بهار و پاییز و تابستان مناسب است. عطر Sauvage به خصوص برای استفاده در ساعت‌های پایانی روز و ابتدایی شب، مناسب است. و این عطر مخصوص آقایان می باشد.

3. ادو تویلت Million 1 از پاکو رابان

عطر ادو تویلت دارای رایحه هایی از ادویه و دارچین و مرکبات است و نت‌های اولیه این عطر از پرتقال خونی، گریپ فروت و نعناع فلفلی گرفته شده، نت های میانی از ترکیب دارچین و رز ساخته شده و در آخر به نت‌های مردانه‌ای از چرم منتهی می‌شود. این عطر طبع و رایحه ای گرم و شیرین دارد و برای فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز مناسب است و این عطر مخصوص آقایان است و برای مجالس شب گزینه ی مناسبی می باشد.

2

4. عطر BLEU DE CHANEL از شنل

عطر BLEU DE CHANEL از رایحه‌های کهربا، مرکبات و چوب ساخته شده و طبع و رایحه ای تلخ و خنک دارد و مناسب فصل بهار، تابستان و پاییز است و می توانید برای مجالس و استفاده روزانه از این عطر استفاده کنید و البته این عطر مخصوص آقایان می باشد.

5. عطر Aventus از کرید

عطر اونتوس از برند کرید است و در سال 2010 به بازار عرضه شده است. مهمترین رایحه‌های این عطر میوه ای، چرمی و چوبی است. طبع و رایحه ای تلخ و خنک دارد و برای فصول خنک سال از جمله بهار، تابستان و پاییز مناسب است و عموما برای استفاده روزانه مناسب است و مخصوص آقایان می باشد.

6. ادو تویلت BOSS از HUGO BOSS

عطر ادو تویلت BOSS بطری ساده، شیک و زیبایی دارد و مهمترین رایحه‌های این عطر از چوب، میوه، وانیل و ادویه گرم است. رایحه این عطر از نت‌های سیب و مرکبات شروع شده و با نت‌های میانی گرم‌ و شیرین‌ مانند گل شمعدانی، دارچین و گل میخک ادامه پیدا می‌کند. در پایان هم نت‌های پایه ادویه‌ای مانند چوب، کهربا و مشک حس مردانگی را ایجاد می‌کنند. این عطر طبع و رایحه ای گرم و شیرین دارد و مناسب فصل بهار و پاییز است و بیشتر برای استفاده روزانه کاربرد دارد و مخصوص آقایان می باشد.

3

7. عطر NEROLI PORTOFINO از TOM FORD

این عطر ایتالیایی و گران قیمت، ماندگاری بالایی دارد. و مهمترین رایحه‌های این عطر بهارنارنج تونسی، ترنج ایتالیایی و لیموی سیسیلی است . این عطر طبع و رایحه ای خنک و شیرین دارد و مناسب برای فصل تابستان و بهار می باشد. بیشتر برای استفاده روزانه کاربرد دارد و مخصوص آقایان می باشد.

8. ادو تویلت ONLY THE BRAVE TATTOO از DIESEL

عطر ادو تویلت DIESEL ONLY THE BRAVE TATTOO برای آقایان طراحی شده است و رایحه و طبعی گرم دارد و برای شب‌های زمستان و پاییز، گزینه ی سیار مناسبی می باشد. مهمترین رایحه‌های این عطر میوه ای، تنباکوئی، ادویه های گرم، کهربا و چوب است. رایحه شیرینی دارد و مخصوص آقایان می باشد و بیشتر برای مجالس کاربرد دارد.

9. ادو تویلت L'EAU D' ISSEY HOMME از ISSEY MIYAKE

عطر ادوتویلت L’EAU D’ ISSEY HOMME یک عطر تازه و مردانه است. مهمترین رایحه‌های این عطر از مرکبات، چوب، ادویه تازه و گلها می باشد. طبع و رایحه ی خنک و شیرینی دارد و مناسب برای فصول گرم سال مانند تابستان و بهار است و بیشتر برای مجالس شب مناسب است و مخصوص آقایان می باشد.

10. ادو تویلت BLEU NOIR از NARCISO RODRIGUEZ

عطر ادو تویلت BLEU NOIR از نت‌های چوب و ادویه گرم ساخته شده است و یک عطر مدرن می باشد که علاوه بر رایحه خوب، بطری بسیار زیبا و اسرارآمیزی دارد. مهمترین رایحه‌های این عطر از چوب، ادویه گرم و مشک می باشد. این عطر طبع و رایحه ای خنک و شیرین دارد و مناسب برای فصول خنک و سرد سال از جمله پاییز، بهار و زمستان می باشد. برای استفاده روزانه و مجالس انتخاب مناسبی است و مخصوص آقایان می باشد.

11. ادو تویلت BLU MEDITERRANEO MANDORLO DI SICILIA از ACQUA DI PARMA

 این عطر از جزیره سیسیلی ایتالیا و هوای خنک مدیترانه‌ای الهام گرفته شده است و مهمترین رایحه‌های این عطر از وانیل، بادام و مشک می باشد. طبع و رایحه ای خنک و شیرین دارد و مناسب برای فصل بهار، تابستان و پاییز است و بیشتر برای استفاده روزانه کاربرد دارد و مخصوص آقایان می باشد.

12. عطر ORIGINAL VETIVER از CREED

عطر Original Vetiver در سال 2004 و توسط دو نسل از خانواده کرید (الیور کرید و اروین کرید) طراحی شده است. نت‌های اولیه این عطر از مرکبات و زنجبیل شروع شده و نت‌های میانی با چوب صندل، زنبق و رایحه مردانه گیاه vetiver هائیتی ادامه پیدا می کند و در نهایت به نت‌های پایانی مشک و عنبر می‌رسد. مهمترین رایحه‌های این عطر از مرکبات، چوب و خاک است و طبع و رایحه ای خنک و شیرین دارد و مناسب برای فصل بهار و تابستان است و بیشتر برای استفاده روزانه کاربرد دارد و مخصوص آقایان و بانوان می باشد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار