گوناگون

جنجال تمرین مختلط کیک‌بوکسینگ دختران بی‌حجاب و آقایان با مربی مرد!+ فیلم

جنجال تمرین مختلط کیک‌بوکسینگ دختران بی‌حجاب و آقایان با مربی مرد!+ فیلم

یکی از ورزشکاران کیک‌بوکس‌کار اقدام به انتشار فیلمی از تمرین مختلط در مجموعه ورزشی شهدای لواسان کرد که «خبری نشنیده‌ام» واکنش سرپرست شهرداری لواسان به این فیلم بود.

پارسینه: بخشی از مجموعه ورزشی شهدای لواسان برای ورزش بانوان اختصاص داده شده که طبق ویدیوهای منتشر شده در فضای مجازی تبدیل به محل تمرین مختلط کیک‌بوکسینگ بانوان بی‌حجاب و آقایان زیر نظر یک مربی مرد شده است.

حمیدرضا اسماعیلی، رئیس اداره ورزش و جوانان لواسانات در این خصوص می‌‍گوید که «ورزشگاه شهدای لواسان در اختیار شهرداری لواسان است».

سیدعلی حسینی، سرپرست شهرداری لواسان هم البته ورزش مختلط در مجموعه مذکور را رد می‌کند و می‌گوید «ورزش مختلط نداریم؛ نه فیلمی دیده‌ایم و نه خبری در این خصوص شنیده‌ایم».

حسینی می‌گوید «ما آن‌جا نیرو داریم و اگر چیزی باشد به ما اعلام می‌کنند». این درحالی است که رئیس اداره ورزش و جوانان لواسانات معتقد است «متاسفانه آقایان» در بخش اختصاص یافته به بانوان در مجموعه ورزشی شهدای لواسان فعالیت دارند.

دو سال پیش درخصوص فعالیت ورزشی مختلط یک مجموعه ورزشی واقع در جنوب تهران و باشگاهی در حوالی منطقه اشرفی اصفهانی از جانب مسوولان مربوطه تذکر دریافت کرده و مدتی هم پلمب شده بودند.

 

حجم ویدیو: 3.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23 دانلود ویدیو
منبع: فارس

ارسال نظر

  • محمد

    چقدر عقب مونده ایم که در سال 2024 هم دغدغه رسانه ها و مسئولان و بخشی از مردم همین چیزاست!

  • مریم رمضان زاده


    چرا جلوی این بی بندو باری رو نمی‌گیرین

  • الهه

    عقب مونده ، یه مدت پات رو اون ور آب بذار ببین رعایت قانون اون کشور رو اگه نکنی چیکارت می کنن، تمرین دادن زنهای هنجارشکن بی حجاب اونم توسط مربی مرد توی کشورت جرمه حتی این ور تو اروپاش هم قفله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار