گوناگون

استفاده از پوست کروکودیل برای ساخت کمربند چرمی مردانه+ فیلم / صنعت فشن جهانی تهدیدی برای گونه های جانوری

استفاده از پوست کروکودیل برای ساخت کمربند چرمی مردانه+ فیلم / صنعت فشن جهانی تهدیدی برای گونه های جانوری

طی سالیان اخیر با هشدارهای فعالان محیط زیست استفاده از پوست حیوانات در صنعت مد و فشن کمرنگ تر شده است، با وجود این هنوز هم برخی از برندها از پوست حیوانات به ویژه کروکودیل برای کیف، کفش و کمربند استفاده می کنند.

به گزارش پارسینه طی سده های اخیر، پوست حیوانات در بخشی از صنعت پوشاک و مد و فشن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است از سوی دیگر فعالان حقوق حیوانات و حامیان محیط زیست نسبت به کشتار بی رویه حیوانات برای استفاده از پوست و اعضای بدن آنها، در این صنعت هشدار می دهند.یکی از حیواناتی که پوستش در صنعت مد و فشن بسیار مورد توجه قرار گرفته، کروکودیل است. معمولا از پوست کروکودیل برای درست کردن کیف و کفش استفاده می شود. کمربندهای چرمی مردانه یکی دیگر از محصولاتی است که به علت سبکی و دوام زیاد پوست کروکودیل، مورد توجه تولید کنندگان صنعت فشن است.

ساخت کمربند از پوست کروکودیل 

یکی از رایج ترین تصورات غلط در ساخت کمربند کروکودیل این است که آنها از نوارهای بلند و منفرد تشکیل شده اند در حالی که این درست نیست. در واقع، آنها از چندین نوار بلند ساخته شده اند که توسط صنعتگران بسیار آموزش دیده ترکیب شده اند.

عموما صنعتگران چرم از پوست های بزرگ و نامرغوب استفاده می کنند تا بیشترین بازدهی را به دست آورند. یکی از بهترین مزایای استفاده از پوست‌های بزرگ و نامرغوب این است که می‌توان از ایرادات ناشی از حواس‌پرتی جلوگیری کرد، زیرا نوارهای متعدد به شما امکان می‌دهند ایرادات چرم را برش دهید اما در عین حال سبب کشتار هرچه بیشتر این جانور برای دستیابی به تعداد بیشتری کمربند می شود. تا جایی که امروزه شاهد انقراض برخی از گونه های کروکودیل در جهان هستیم.

سلبریتی ها و استفاده از پوست حیوانات

اگرچه سلبریتی ها علاقه زیادی به پوشیدن و استفاده از پوست حیوانات در استایل خود دارند اما طی سال های اخیر و با گسترش آگاهی درباره حفظ حقوق حیوانات و تلاش های حامیان محیط زیست این امر رفته رفته کمرنگ تر شده است و تا حدودی پوست های مصنوعی در صنعت فشن جایگزین پوست های واقعی حیوانات شده است.

با این حال سلبریتی هایی نظیر کارداشیان ها، جنیفر لوپز، کایلی و کندال جنر، بیانسه و... همچنان در رویدادهای مختلف مد و فشن از پوست حیوانات مختلف در استایل خود استفاده می کنند؛ امری که با واکنش های شدید کاربران و حامیان حقوق حیوانات همراه بوده است و در مواردی سبب جریمه های مالی هم برای سلبریتی ها و هم برای برندهایی که از پوست حیوانات استفاده می کنند، شده است.

حجم ویدیو: 22.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15 دانلود ویدیو

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار