گوناگون

ادامه ماجرای مدرک دانشگاهی رائفی پور؛ اصالت مدرک تایید شد

ادامه ماجرای مدرک دانشگاهی رائفی پور؛ اصالت مدرک تایید شد

اصالت مدرک علی اکبر رائفی پور تایید شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از اکو نیوز؛ دیروز پس از انتشار مدرک کارشناسیِ حسابداری رائفی پور، تعدادی قلیلی از طرفداران ایشان با ایجاد تشکیک در اصل مدرک، تاریخ تولد، شماره ملی، برخی نمرات پایین ایشان خصوصا در حوزه اقتصاد و مسائل دینی و تصویر چهره رائفی پور، قصد داشتند اصل مدرک کارشناسی وی با معدل ۱۵ در دانشگاه پیام نور شاهرود را زیر سوال ببرند و بگویند آن جعلی است.

اطلاعات منتشر شده از سامانه‌ ثنای رائفی پور که که چندماه پیش به طور علنی برای اکثر افرادی که در قوه قضایه پرونده داشتند (شاکی یا متشاکی) بیرون آمد نشان می‌دهد، مدرک کارشناسی حسابداری رائفی پور در دانشگاه پیام نور شاهرود درست و اصل است‌.

شماره ملی علی اکبر رائفی پور با چهارشماره آخر (۸۰۵۱) دقیقا با شماره ملی وی در ثنا تطبیق دارد. تاریخ تولد اول فروردین ۱۳۶۴ نیز دقیقا همان است که در ثنای این فرد وجود دارد. نام پدر و تاریخ پایان مدرک کارشناسی حسابداری وی نیز با مستندات سخنرانی رائفی در سال ۸۹ و در صفحات شخصی رائفی پور و موسسه‌اش تطبیق دارد.

تصویر رائفی پور در سخنرانی‌های سال ۸۹ نیز با تصویر رائفی پور در مدرک وی دقیقا یکی است.

نتیجه گیری: مدرک کارشناسی حسابداری رائفی پور در دانشگاه پیام نور شاهرود با معدل ۱۵، دقیق و اصلی است.

ادامه ماجرای مدرک دانشگاهی رائفی پور؛ اصالت مدرک تایید شد

ارسال نظر

  • قاضی

    مگه نمیشه در دانشگاه پیام نور که اصلا معلوم نیست چه دکانیه مدارک و اسناد جعلی درست کرد؟ امروزه حتی مدرک دکترای دانشگاه تهران را می فروشند با جعل همه اسنادش چه برسه به دکانی مثل به اصطلاح دانشگاه پیام نور

  • قاضی

    همینکه این رائفی پور در هر موردی اظهار نظر می کنه و خودش رو در اون مورد صاحب نظر حساب می کنه ثابت می کنه که مدرک تحصیلی او جعلی و ساختگیه چون هر کس که حقیقتا تحصیلکرده باشه میدونه که نمیشه به راحتی در زمینه ای بجز رشته ی تحصیلی اش اظهار نظر بکنه و تازه در زمنیه ی تحصیلی خودش هم با هزار اما و اگر میتونه نظر بده نه همینطوری کیلوئی و بی حساب و کتاب.

  • کوروش

    عاشقتم استاد رایفی پور.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار