گوناگون

شهادت مظلومانه یک سرباز وظیفه در کردستان

شهادت مظلومانه یک سرباز وظیفه در کردستان

در پی تیراندازی افراد ناشناس به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه "فرزین دلیان" اهل کرمانشاه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایرنا، در پی تیراندازی افراد ناشناس به برجک پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه کردستان، منجر به شهادت سرباز وظیفه شد.

بر اساس این گزارش، تیراندازی افراد ناشناس از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

این گزارش می افزاید: تیراندازی گروهک معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک  کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

در پایان این گزارش آمده است: بررسی ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

photo_2024-05-02_11-23-03
 

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    بمیرم الهی درود بر روان این سرباز وطن و تمامی جان بر کفان و شهدای وطن و مرگ بر مزدوران و دشمنان میهن اسلامی ما به کوری چشم دشمنان تا جان در بدن داریم ایستاده ایم پای میعادمان

    • محمد مهدی اسلامی

      __ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جناب شما خواهر مکرمه سر کار خانم صفوی خدای تعالی حفظتان کند که همیشه با محبت و ادب سخن دل مهربان خودتان را بیان می کنید . خداوند انسان های با محبت و با ادب را خیلی دوست دارد . دین اسلام نیز جز این چیز دیگری نیست . امام معصوم علیه الصلوة والسّلام می فرماید : الدین هوالحب والحب هوالدین . مهربان وبا ادب بودن لطف بزرگ الهی است که نصیب هر کسی نمی شود مگر آن که تربیت درست انسانی داشته باشد . درود بر جناب شما . دلت پر ز مهر و بیانت ادب __ همیشه شود شاملت لطف رب __ با عرض ادب و ارادت ، خادم کوچک وملتمس دعای خیرتان ، محمد مهدی اسلامی

  • ناشناس

    باز هم یک سرباز آشخور کشته شد کسی که نه سر پیازست نه ته پیاز کی این سربازی کثیف تعطیل می شود نمی دانم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار