گوناگون

جزئیاتی از توافقات جدید نظامی ایران و سوریه

پارسینه: رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان با تبریک پیروزی های ارتش سوریه در نبرد با تروریسم، گفت: همکاری و اتحاد میان سوریه و ایران بر پایه قرارداد های همکاری مشترک و استراتژیک منطقه ای است.

به گزارش پارسینه ، روسای ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سوریه بر علاقمندی دو کشور به گسترش همکاریهای دوجانبه نظامی تاکید کردند.

سرلشگر محمد باقری و سپهبد علی ایوب در اولین دور مذاکرات خود در دمشق که با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شماری از مقامات ارشد نظامی دو کشور برگزار شد، بر ضرورت توسعه همکاریهای نیروهای مسلح ایران و سوریه تاکید کردند.

دو طرف همچنین از دستاوردهای همکاری و هماهنگی دو کشور در مبارزه با تروریسم ابراز خرسندی کردند و بر علاقه ایران و سوریه برای گشایش زمینه های جدیدی برای توسعه همکاریهای ارتش های دو کشور در راستای خدمت به منافع مشترک دو کشور و ضرورت مقابله با چالشهای فراروی مقاومت، تاکید کردند.

سرلشگر محمد باقری که به دعوت علی ایوب رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش سوریه به این کشور سفر کرده است، پس از دیدار با همتایب سوری خود ، با حضور در بنای یادبود سرباز گمنام نسیت به شهیدانی که در مسیر دفاع از مقدسات و خاک سوریه در جریان جنگ نیابتی تروریستها علیه سوریه جانفشانی کردند، ادای احترام کرد.

همچنین مراسم استقبال رسمی نظامی از سرلشگر محمد باقری و هیات همراه در مقر وزارت دفاع سوریه برگزار شد.این مراسم با حضور سپهبد علی ایوب رییس ستاد کل نیروهای مسلح سوریه و شماری از فرماندهان نظامی سوری برگزار شد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد