گوناگون

خشونت بی سابقه علیه دانشجویان معترض در کشورهای مدعی آزادی و دموکراسی+ فیلم‌

خشونت بی سابقه علیه دانشجویان معترض در کشورهای مدعی آزادی و دموکراسی+ فیلم‌

خشونت بی سابقه و عریان کشورهای مدعی دموکراسی علیه اعتراضات دانشجویان در ایالت های مختلف آمریکا، سر تیتر رسانه های خبری جهان شده است.

به گزارش پارسینه، کشتار بی رحمانه و گسترده  مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه توسط صهیونیست ها، منجر به شهادت و مجروح شدن هزاران فلسطینی بی پناه شده است و این جنایات سبب شکل گیری موجی از خشم عمومی در سراسر جهان علیه اقدامات رژیم اسرائیل شده است. طی روزهای اخیر دانشگاه ها در اروپا و آمریکا صحنه اعتراضات به نسل کشی در غزه هستند.

در ادامه تعدادی از واکنش ها و فیلم های مربوط به بازداشت و دستگیری دانشجویان و اساتید معترض را مشاهده می کنید.

بازداشت رئیس دپارتمان فلسفه دانشگاه اموری در جریان اعتراضات علیه نسل کشی در غزه را ببینید.

برخورد پلیس با دانشجویان دانشگاه اوهایو تعداد تظاهرات در دانشگاها بشدت در حال رشد است. به طرز برخورد با یک دختر جوان در آخر ویدیو دقت کنید.

تصاویری از پاک کردن خون دانشجویان معترض آمریکایی از دیوارها را مشاهده میکنید.

اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس طی نامه ای درواکنش به سرکوب تجمعات دانشجویی این دانشگاه اعلام اعتصاب کرده و در محل کار خود حاضر نخواهند شد. همچنین تصاویری از لشگرکشی گارد مسلح ایالتی تگزاس به محوطه دانشگاه تگزاس آستین و برخورد با دانشجویان معترض به نسل‌کشی اسرائیل را مشاهده میفرمایید.

پرتاب فیلم بردار شبکه خبری فاکس ۷ به زمین و بازداشت او در حین پوشش زنده اعتراضات دانشجویان دانشگاه تگزاس را مشاهده میفرمایید.

کاربری در توییتر نوشت: سرانجام، نمایش دموکراسی در اروپای عزیز و امریکای آزادی‌بخش به پایان رسید.

 

ارسال نظر

  • چه فرقی میکنه کی هستم

    تازه رسیدن به ما

  • عماد

    بیداری دانشجویان آمریکا و سایر کشورهای اروپایی که دائماً در معرض و بمباران تبلیغاتی در حمایت بی وقفه دولتمردان خود از رژیم اشغالگر صهونیستی هستند نشان ا زحقانیت مردم مظلوم فلسطین و روشنگری خون شهیدان می باشد . بالاخره خون شهیدان موجب بیداری ملتهای دیگر شد . الحمدلله .
    دانشجویان کشورهای اسلامی خصوصاً جوانان عزیز جمهوری اسلامی ایران می بایست مثل گذشته با تجمع و برپایی تظاهرات سراسری در دانشگاه های ایران در حمایت از دانشجویان اروپایی و آمریکایی پرچم مبارزه را به پیش ببرند . پیروزی نزدیک انشالله

  • نیکنام

    ازادی کشک برای اهداف خودشان مهم است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار