گوناگون

معرفی ۵ لپ تاپ گیمینگ لنوو ۲۰۲۴

معرفی 5 لپ تاپ گیمینگ لنوو 2024

شرکت چینی لنوو یکی از عرضه کنندگان فعال حوزه‌ی لپ تاپ است که تلاش دارد لپ تاپ‌های خود را به دست قشر وسیعی از جامعه‌ی کاربران برساند.

بر همین اساس، قیمت لپ تاپ لنوو گیمینگ معمولا از سایر برندها پایین‌تر است. سری گیمینگ لپ‌تاپ‌های لنوو لیژن (Legion) نام دارد؛ اما لنوو اخیرا یک سری جدید به لپ تاپ های گیمینگ خود اضافه کرده است. سری مذکور که LOQ نام دارد گیمینگ‌های میان‌رده‌ی این شرکت را در خود جای داده است. در لپ تاپ های لنوو شاید نتوانید نهایت کیفیت و سرعت را تجربه کنید؛ اما اگر قیمت آن را با قیمت لپ تاپ ایسوس و قیمت لپ تاپ دل مقایسه کنید خواهید دید که با انتخاب لنوو لپ تاپی به صرفه با قدرت بسیار بالا نصیبتان خواهد شد که تا سال‌ها مشکلی از بابت اجرای جدیدترین بازی‌ها نخواهید داشت. اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو دارید سعی کنید جدیدترین نسل آن را تهیه کنید. در ادامه ۵ لپ تاپ سال ۲۰۲۴ لنوو را معرفی خواهیم کرد.

لپ تاپ لنوو Lenovo LOQ 15IRX9

جدیدترین و قدرتمندترین ساخته‌ی لنوو در سری LOQ مدل 15IRX9 است. این دستگاه از پردازنده‌ی Core i7-14700HX بهره می‌برد و امور گرافیکی در آن برعهده‌ی کارت انویدیا RTX 4060 با ۸ گیگابایت حافظه گذاشته شده است. حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت اس اس دی از نوع M2 پردازنده‌های فوق را همراهی می‌کنند.

نمایشگر LOQ 15IRX9 مدل ۲۰۲۴ به منظور کنترل قیمت IPS LCD انتخاب شده است؛ اما رزولوشن آن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است که نوید جزئیات بالای تصویر را می‌دهد. لنوو در این محصول تراشه‌ی هوش مصنوعی خود با عنوان LA1 را نیز قرار داده است. این تراشه استفاده‌ی شما از دستگاه را مورد بررسی قرار داده و تنظیمات لپ‌تاپ را متناسب با آن مدیریت می‌کند. سیستم‌عامل پیش‌فرض ویندوز ۱۱ و باتری ۶۰ وات‌ساعتی از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ لنوو است.

لپ تاپ لنوو Legion Slim 5

نسخه‌ی ۲۰۲۴ لنوو لیژن اسلیم ۵ یک لپ تاپ حدودا ۱۶ اینچی است که در دو نسخه‌ی باریک و باریک‌تر (Thin و Thinner) عرضه شده است. در نسخه‌ی باریک این محصول پردازنده‌ی گرافیک انویدیا RTX 4070 یا یا 4060 قرار گرفته است؛ در حالی که نسخه‌ی باریک‌تر کارت RTX 4050 را در خود جای داده است. پردازنده‌ی هر دو مدل از سری 8040 شرکت AMD انتخاب شده است تا محصول فوق ضمن باریک بودن خوش‌قیمت نیز باشد. ابتدایی‌ترین نسخه‌ی تراشه‌ی هوش مصنوعی لنوو در این مدل نیز به کار گرفته شده است. نمایشگر ۱۶ اینچی Slim 5 نسل جدیداز نوع IPS با رزولوشن ۱۶۰۰ × ۲۵۶۰ پیکسل است و نرخ نوسازی تصویر آن به ۲۴۰ هرتز می‌رسد. لپ تاپ باریک جدید لنوو تا ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD را در خود جای داده و باتری آن ۸۰ وات‌ساعتی است.

2

لپ تاپ لنوو Legion Pro 5i

یکی از محبوب‌ترین لپ تاپ‌های لنوو سری لیژن ۵ پرو بود که در نسل جدید به لیژن پرو ۵ تغییر نام داد. لیژن پرو 5i یک لپ تاپ قدرتمند در عین حال مقرون به صرفه است که با وزن ۲ و نیم کیلوگرمی باتری ۸۰ وات‌ساعتی را در خود جای داده است. پردازنده نسل ۱۴ اینتل مدل Core i9-14900HX و کارت گرافیک انویدیا RTX 4070 وظیفه‌ی پردازش را در این محصول برعهده دارند. تا ۳۲ گیگابایت رم ۵۶۰۰ هرتز و ۲ ترابایت حاقظه PCIe نسل چهار سخت افزار فوق را همراهی می‌کنند. این لپ تاپ ۱۶ اینچی است و پنل آن از نوع IPS با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ انتخاب شده است.

لپ تاپ لنوو Legion Pro 7i

لپ تاپ لنوو لیژن پرو 7i به رغم داشتن شباهت به لپ‌تاپ قبلی معرفی‌شده از آن پیشرفته است. پردازنده، نمایشگر، رم و حافظه از نقاط اشتراک بین دو مدل اخیر است؛ اما باتری 7i از نوع ۱۰۰ وات‌ساعتی است و تراشه‌ی هوش مصنوعی پیشرفته‌تری نیز در آن به کار رفته است. وجه تمایز اصلی اما در کارت گرافیک است. نسخه ۲۰۲۴ لپ تاپ لنوو لیژن پرو 7i به کارت گرافیک انویدیا جی فورس RTX 4090 مجهز شده است. کارتی که بسیار قدرتمند بوده و به خوبی از پس هرگونه پردازشی برمی‌آید.

لپ تاپ لنوو Legion 9i

اگر به دنبال قوی‌ترین لپ تاپ لنوو تا این لحظه از سال ۲۰۲۴ می‌گردید، باید با لیژن 9i آشنا شوید. پردازنده‌ی اینتل Core i9-14900HX در کنار کارت گرافیک قدرتمند انویدیا مند انویدیا 4090 با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی GDDR6 ترکیب قدرتمندی است که با حداکثر ۶۴ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه اس‌اس‌دی همراهی می‌شود تا محصول فوق را رقیبی جدی برای سایر لپ‌تاپ‌های گیمینگ بازار معرفی کند.

نمایشگر لیژن 9i برخلاف سایر مدل‌های از نوع Mini LED با رزولوشن ۲۰۰۰ × ۳۲۰۰ پیکسل با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز است. جدیدترین تراشه‌ی هوش مصنوعی لنوو یعنی LA3-P نیز در گران‌ترین لپ‌تاپ آن به کار گرفته شده و باتری محصول از نوع ۱۰۰ واتی انتخاب شده است. گفتنی است لپ تاپ لیژن 9i تا این لحظه تنها لپ تاپ لنوو است که به وای فای ۷ مجهز شده است.

خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو

برای خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو قبل از هر چیز به یک لیست قیمت به‌روز و قابل اطمینان نیاز دارید. برای دسترسی به این لیست می‌توانید از سایت زومیت کمک بگیرید. لیست قیمت لپ تاپ لنوو در زومیت مدام به‌روزرسانی شده و پایین ترین قیمت لپ تاپ لنوو در فروشگاه‌های معتبر آنلاین در آن درج می‌شود. زومیت همچنین امکان مقایسه همزمان چند لپ تاپ را نیز به شما می‌دهد.

وارد بخش محصول از سایت زومیت شده و صفحه‌ی لپ تاپ را انتخاب کنید. از فیلترهای سمت راست صفحه برند لنوو را انتخاب کنید تا لیست قیمت انواع لپ تاپ لنوو پیش رویتان قرار بگیرد. اگر از نظر بودجه محدودیتی دارید می‌توانید سقف بودجه را در همین قسمت تعیین کنید تا تنها گزینه‌هایی که پایین تر از مبلغ مورد نظر شما قیمت دارند ظاهر شوند.

با حرکت نشانگر ماوس روی هر مدل گزینه‌ی مقایسه نمایش داده می‌شود. می‌توانید تیک مقایسه را برای حداکثر ۴ لپ تاپ بزنید تا با رفتن به صفحه‌ی مقایسه تصویرِ، مشخصات فنی و قیمت هر چهار مدل را برای مقایسه‌ی بهتر به صورت همزمان مشاهده کنید.

برای خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو به کمک زومیت روی مدل مطلوب خود کلیک کنید تا وارد صفحه‌ی اختصاصی آن شوید. در آن‌جا به مشخصات فنی، تصاویر بیشتر، نظرات و بررسی‌های کاربران، نمودار تغییر قیمت و... دسترسی خواهید داشت. چنان‌چه پس از بررسی موارد مذکور تصمیم به خرید لپ تاپ لنوو گرفتید می‌توانید وارد زبانه‌ی فروشندگان و قیمت شوید تا از طریق یکی از فروشندگان آنلاین مورد تأیید زومیت نسبت به خرید لپ تاپ لنوو مورد نظرتان اقدام کنید.

 

 

 

ارسال نظر

  • sina

    دو سال پیش لنو خریدم ۶۴ تومن از دی مال سال پیش خراب شده و در ب در از این تعمیرگاه به اون یکی دنبال تعمیرشم...نخرید این برند رو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار