گوناگون

این مربی برزیلی سرمربی پرسپولیس می شود؟

این مربی برزیلی سرمربی پرسپولیس می شود؟

دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی در آستانه پذیرش پست سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفته است.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبر ورزشی؛ در روزهایی که تیم ملی ایران و تیم‌های آسیایی مشغول مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 هستند، پرسپولیس بدون سرمربی تمریناتش را آغاز کرده است.

پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند که برانکو ایوانکوویچ پس از پایان مأموریتش در جام ملت‌های آسیا همراه تیم ملی عمان به آن‌ها پاسخ مثبت بدهد، اما فرضیه دیگری هم وجود دارد.

ورزش سه در همین راستا مدعی شد، اوسمار ویرا ، مربی برزیلی که برای دومین فصل پیاپی همکاری خود با باشگاه پرسپولیس را دنبال می‌کند، در آستانه یک اتفاق مهم در زندگی حرفه‌ای خود به عنوان سرمربی است. اوسمار که پیش از پرسپولیس سابقه حضور در لیگ باشگاهی برزیل و حضور در تیم‌هایی از جمله کورینتیانس، فلامینگو و اینترناسیونال را در کارنامه دارد، پس از یک سال موفق و دور از حاشیه در پرسپولیس، در دومین فصل حضور در ایران ممکن است به عنوان سرمربی بعدی پرسپولیسی‌ها انتخاب بشود. البته در حال حاضر همه چیز منوط به برانکو ایوانکوویچ و پذیرش یا عدم پذیرش پیشنهاد پرسپولیسی‌ها به عنوان سرمربی آینده این باشگاه است.

به هر صورت پیشنهاد حضور در سرمربیگری پرسپولیس به اوسمار داده شده و او با این دید از دیروز تمرینات را زیرنظر گرفته و احتمالا پلنی برای حضور به عنوان سرمربی آماده خواهد کرد. این را هم در نظر داشته باشید که دستیاران ایرانی یحیی به احتمال زیاد در روزهای آینده از این باشگاه جدا خواهند شد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار