گوناگون

گرجستان ۱-۳ ترکیه؛ پیروزی سهم شگفتی سازان

گرجستان 1-3 ترکیه؛ پیروزی سهم شگفتی سازان

تیم ملی فوتبال ترکیه در دیداری دیدنی با نتیجه 3-1 از گروه F یورو 2024 گرجستان را شکست داد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه؛ دیدارهای دور نخست مرحله گروهی مسابقات یورو از چارچوب گروه ششم، امروز با 2 بازی آغاز و خاتمه خواهد یافت. ترکیه و گرجستان ابتدا گروه ششم را وارد جدول مسابقات کرده و در نهایت پرتغال و جمهوری چک، رتبه‌بندی جدول در پایان دور نخست را شکل خواهند داد.

ترکیب ترکیه:

 گونوک، آک آیدین، کوکچو، گولر، چالهان اوعلو، بارداکچی، مولدور، یلدز، کادی اوعلو، یلماز و آیهان

ترکیب گرجستان:

 مامارداشویلی، کاکابادزه، دوالی، کاشیا، کویرکولیا، کوکاراشویلی، کواراتسخلیا، چاکوتادزه، میکوابیشویلی، سیتایشویلی و میکائوتادزه

شرح گل:

ترکیه ۱-۰ گرجستان (مولدور دقیقه ۲۵): توپ ارسالی به سمت محوطه جریمه گرجستان با دخالت کاکابادزه از محوطه هجده قدم خارج شد و توپی که مولدور رسید با والی زیبای این بازیکن در گوشه دروازه گرجستان جا گرفت.

ترکیه ۱-1 گرجستان (میکاتادزه دقیقه ۳۲): اشتباه مدافعان ترکیه در خط دفاع باعث شد کوچوراشویلی از سمت راست نفوذ کند و توپش در شش قدم با ضربه نرم گورگی میکاتادزه تبدیل به گل تساوی گرجستان شود.

ترکیه ۲-۱ گرجستان (آردا گولر دقیقه ۶۵): یک سوپرگل! حرکت فوق العاده گولر با ضربه پای چپ او تبدیل به گل دوم ترکیه شد.

ترکیه ۳-۱ گرجستان (آکتورکوغلو دقیقه ۹۰+۷): کرنر ارسال شده روی دروازه ترکیه، در شرایطی که دروازه گرجستان خالی بود، این توپ توسط کریم آکتورکوغلو وارد دروازه گرجستان شد.

لحظات حساس:

ضربه خوب کان ایهان دقیقه پانزدهم به تیرک عمودی برخورد کرد تا اولین موقعیت خطرناک بازی متعلق به ترکیه باشد.

حرکت خوب و انفرادی آردا گولر، در شش قدم پس از اثرگذاری کوکچو، توپ با ضربه بغل پای ییلدیز وارد دروازه گرجستان شد اما داور پس از بازبینی این توپ را آفساید اعلام کرد.

باز هم غفلت مدافعان می‌توانست ترک‌ها را به دردسر بیاندازد اما ضربه آکروباتیک میکاتادزه با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار