گوناگون

سومی سپاهان با برد نوبرانه در دربی اصفهان

سومی سپاهان با برد نوبرانه در دربی اصفهان

در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر تیم سپاهان اصفهان مقابل ذوب آهن به پیروزی رسید تا به رده سوم جدول لیگ صعود کند.

به گزارش پارسینه و به نقل از فارس؛ در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر تیم سپاهان از اصفهان از ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

با این برد سپاهان 42 امتیازی شد و از تراکتور تبریز در جدول لیگ سبقت گرفت و به رده سوم رسید و 8 امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارد.

ذوب آهن اصفهان هم با 30 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند. این نخستین برد سپاهان در سال 1403 است. با برگزاری این مسابقه تمامی تیم های لیگ برتر همگی 23 بازی انجام داده اند و جدول لیگ کامل شد.

داور: پیام حیدری کمک داوران: علیرضا ممبینی، امین قدیریکارت زرد: هادی محمدی، نیما میرزا زاد ( سپاهان) کمال کامیابی نیا( ذوب آهن) کارت قرمز:-گل: شهریار مغانلو( دقیقه 69- پنالتی) اتفاقات مهم بازی:

* رضا اسدی بازیکن 10 گله سپاهان به دلیل محرومیت در این مسابقه غایب بود.*دقیقه 31 مسابقه شوت رامین رضائیان را دروازه بان ذوب آهن با واکنش دیدنی دفع کرد. این شاید مهم ترین موقعیت گلزنی بازی در نیمه اول بود.

*دقیقه 58 ضربه سر خوب مغانلو را پارسا جعفری دروازه بان ذوب آهن راهی کرنر کرد.

*دقیقه 68 مدافع ذوب آهن روی شهریار مغانلو مهاجم سپاهان مرتکب خطای پنالتی شد و این ضربه را خود مغانلو تبدیل به گل کرد و دوازدهمین گل فصل خود را به ثمر رساند. جدول لیگ برتر:

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار