گوناگون

وام می دهیم، اما با شرایط خودمان

پارسینه: در حالی که تقریبا دو هفته از ادغام صندوق مهر وطن و بانک رسالت می گذرد روند انتقال حساب ها به کندی انجام می شود ونه مسئولان صندوق مهر وطن و نه مسئولان بانک قرض الحسنه رسالت پاسخگوی درخواست های مشتریان خود نیستند.

بانک مرکزی هم سه روز پس از رسانه ای شدن خبر ادغام، در ابلاغیه ای عنوان کرد که بانک قرض الحسنه رسالت وظیفه ایفای باز پرداخت پول مردم و تعهدات صندوق مهر وطن را بر عهده گرفته است،اتفاقی که در حقیقت گویا وجود خارجی ندارد!دلیل این ادعا کاملا مشخص است،تماس حضوری با دو شعبه بانک رسالت و همچنین ارتباط تلفنی با شماره ۴۷۴۷ که ستاد مرکزی بانک قرض الحسنه رسالت است سرنخ را به اینجا می رساند که قرار نیست فعلا اتفاقی بیفتد.

رییس شعبه پیروزی در واکنش به مراجعه حضوری و سوال خبرنگار ما که تکلیف مشتریان صندوق مهر وطن چه خواهد شد گفت: «ما نگفتیم وام نمی دهیم،اجازه بدهید ابتدا مراحل انتقال حساب ها انجام شود،بعد از آن و پس از ابلاغ رسمی برای پرداخت تسهیلات اقدام خواهیم کرد.»

او در پاسخ به سوال دیگر که پرداخت تسهیلات با چه شرایطی انجام خواهد شد گفت:«ما شرایط خودمان را داریم و مطابق با شرایط خودمان به مشتریان وام می دهیم.»

این در حالی است که بسیاری از مشتریان صندوق مهر وطن ماه هاست که پول های خود را در این صندوق پس انداز کرده اند تا با شرایط ویژه این صندوق که شامل سود پایین و بازپرداخت بلند مدت است وام بگیرند.

نکته اینجاست که بازپرداخت بانک قرض الحسنه رسالت با سود ۲ درصد اما بازپرداخت كوتاه مدت است و این موضوع برای مشتریان مهر وطن مشكل‌ساز است. سپرده گذاران این روزها در بلاتکلیفی به سر می برند و در مقابل مسولان، عزم چندانی برای برطرف کردن این مشکل از خود بروز نمی دهند.

منبع: اخبار بانک

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد