گوناگون

۸ کار ممنوعه در روزهای قمر در عقرب که نباید انجام شود؛ روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۳

۸ کار ممنوعه در روزهای قمر در عقرب که نباید انجام شود؛ روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۳

قمر در عقرب یک پدیده نجومی است و زمانی اتفاق می‌افتد که ماه در چرخش خود به دور زمین، به برج عقرب می‌رسد. آن شرایط معمولا در زمان مشخصی از هر ماه ایجاد می‌شود و معمولا انجام دادن برخی کارها در این زمان چندان توصیه نمی‌شود. در این مقاله می‌توانید با ۸ کار ممنوعه در روزهای قمر در عقرب آشنا شوید.

به گزارش پارسینه؛ انجام دادن برخی کارها در روزهای قمر در عقرب جایز نیست. قمر در عقرب یک اتفاق نجومی است که موجب بروز انرژی منفی بر زمین می‌شود و بسیاری از روایات و رهبران دینی نیز این روزها را برای انجام کارهای مهم، مناسب نمی‌دانند.

به طور کلی قمر در عقرب در هر ماه قمری حدود ۲ روز و نیم یا ۶۰ ساعت طول می‌کشد و معمولا توصیه می‌شود در این ۳ روز کمی بیشتر در مورد انجام دادن کارهای مهم احتیاط کنید.

سنگین بودن انرژی در روزهای قمر در عقرب، در علم نجوم ثابت شده است، اما در روایات دینی نیز به شدت به این موضوع تاکید شده است. هر چند گفته می‌شود که روزهای قمر در عقرب انرژی خوبی ندارند، اما قرار نیست در این روزها نگران چیزی باشید یا خودتان را به دردسر بیندازید.

زمانی که کارهای مهم‌تان را به روزهای دیگری موکول کنید و انرژی خود را مثبت نگه دارید، قطعا در این روزها هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد. در ادامه این بخش به کارهای ممنوعه در قمر در عقرب اشاره شده است.

۱- عقد و نکاح

اگر عقد یا عروسی در پیش دارید، بهتر است آن را در روزهای خوش یمن و پر انرژی برنامه ریزی کنید. در برخی روایات آمده است که ازدواج کردن در ایام قمر در عقرب می‌تواند بد یمن باشد و با سعادتمندی همراه نشود. جالب است بدانید که امام صادق (ع) می‌فرمایند، هر کسی در روزهای قمر در عقرب ازدواج کند، خیری نمی‌بیند.

۲- مسافرت

سفر کردن در روزهای قمر در عقرب چندان توصیه نمی‌شود. هر چند سفر کردن در این روزها می‌تواند بدون هیچ مشکلی سپری شود، اما به طور کلی در روزهای قمر در عقرب احتمال بروز حوادث بیشتر است.

۳- اقدام برای بچه دار شدن

اگر قصد بچه دار شدن دارید، بهتر است در یک روز معمولی اقدام به این کار کنید. گفته می‌شود که بچه دار شدن در روزهای قمر در عقرب می‌تواند روی سرنوشت فرد موثر باشد.

۴- افتتاح کسب و کار

 

بهتر است شروع یک کسب و کار جدید را به روزهایی به غیر از قمر در عقرب موکول کنید تا احتمال بروز مشکل در کار شما کمتر شود.

۵- تعیین نام

برای انتخاب نام فرزند تازه متولد شده، به هیچ عنوان در روزهای قمر در عقرب اقدام نکنید و سعی کنید یک روز معمولی را برای این کار انتخاب کنید.

۶- حجامت

گفته می‌شود که روزهای قمر در عقرب برای حجامت کردن مناسب نیستند، بنابراین قبل از انجام دادن این کار حتما نگاهی به تقویم بیندازید.

۷- شروع کارهای بزرگ

اگر در فکر انجام دادن یک کار بزرگ هستید، بهتر است آن را در یک روز خجسته یا عادی شروع کنید تا کمتر دچار مشکل شوید.

۸- شروع کار جدید

برای شروع یک کار جدید برای اولین بار به هیچ عنوان در روزهای قمر در عقرب اقدام نکنید، زیرا با این کار احتمال بروز مشکل در کارتان بیشتر می‌شود.

روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۳

روزهای قمر در عقرب در هر ماه از قبل مشخص می‌شوند و به همراه داشتن جدول قمر در عقرب در هر سال به شما کمک می‌کند تا برای شروع کارهای مهم، روزهای بهتری را انتخاب کنید.

۸-کار-ممنوعه-در-روزهای-قمر-در-عقرب-که-نباید-انجام-دهید

برای مثال شروع روز قمر در عقرب در شهریور ۱۴۰۳ مصادف است با ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه روز ۱۷ شهریور که این قمر در عقرب تا ساعت ۲۲:۱۴ دقیقه روز ۱۹ شهریور ادامه دارد، بهتر است در روزها از انجام دادن کارهای مهم اجتناب کنید. در جدول زیر می‌توانید روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۳ را مشاهده کنید.
منبع: خبرفوری

ارسال نظر

  • ریسسی خدارحم

    سلام می خواستم بگم که دولت روی هر چیزی دست گذاشت خود به خود صد برابر میشود از مسولین استداعا داریم که دولت روی هیچ چیز نظارت نکند وگران نشود اگر گران کرد همه چیز گران میشود واین دولتها هستن که به گرانی کالاها وغیره دست میزنند وبه ضرره جامع است لطفان از دولت آقای پزشکیان میخواهیم که دست روی هیچ چیزی نگذارند اکر گذاشت همه چی گران میشود شما که بنزین گران ن میخوهی بکنی اول حقوق مردم زیاد کن وحقوق کارمندان زیاد کن بعد برو سراغ بنزین به قول آقای همتی همه چی باعس گرانی آن دولت است که دست روی هر چیزی گذاشت صد برابر میشود وکمی در مورد بنزین آقای پزشکیان برسی کن ما بابت بنزین پولی نمی دهیم تهاتور است بهتر از داخل است تهاتور کار خوبی است ومسولین الکی فریاد نزند که ما دلار میدهیم بنزین میخربم دروغ در ملح عام است

  • ک

    بدبخت مون کردیدبااین خرافات

  • هیچ کس

    جدول روزهای قمر در عقربت اشتباه از تقویم نجومی گرفتی ویکی درمنزل عقب جلوه برنامه atar walke2رو روگوشیت نصب کن لحظه به لحظه حرکت قمر در ۱۲ منطقه البروج رو ببین حقیرم دعا کن به روز باش رو تقویم نجومی حساب نگن چند منزل عقب جلوه اند

  • مراد

    دست ازاین خرافات بردارید!! مردم رابا اینگونه خرافات دربند خود کردید (البته سبک مغزان بیسواد) چون چنین صورت فلکی وجود نداره، یعنی از کرات دیگه به صورت عقرب نیست، وکلا این ستاره ها هستند که بازاویه دید زمینی، به صورت های مختلف دیده می شوند؟! هرروز رابا نام خدا ودعا شروع کنید، اتفاق بدی نمی افتد!؟

  • Hossein

    ای جان عمو ماکارمون خیلی درسته.حاجی جلو بچهاتونو بگیرین بیخودی توکارمون دخالت نکنن.بذارین کارمونو انجام بدیم...

  • احمدعلی

    کلام اهل بیت علیهم سلام و تفسیر بزرگان دینی مهم است و باید مواظب وسواس هم بود...
    یاعلی.

  • مرتضی

    در این کشور به اندازه کافی خرافات رواج داره لطفاً شما هم آنرو تشدید نکنید

  • پیروزی

    ممنون از اطلاعات خوبی که گذاشتید در مورد ماه‌ها و روزهای قمر در عقرب من که واقعا خبر نداشتم حتما رعایت خواهم کرد

  • محمد۵۲

    برای مردم غیران۳۶۵روز،قمر در عقرب هست.

  • ناشناس

    شکر خدا که کشور ما ۳۶۵ روز سال به خاطر مسائل مختلف تعطیله و کسی کاری نداره بکنه که روز معمولی باشه یا قمر در عقرب

  • مهدی

    سلام‌ ایا‌در‌قران‌است‌‌ولی‌درقران‌امده‌تمام‌لحظه‌ها‌مبارک‌

  • ناشناس من

    یک مشت خرافات مزخرف و بی اهمیت
    اما متشکرم

  • محمدمهدی

    یعنی در زمان حضرت امام صادق عوام مردم میدونستن ماه به دور زمین میچرخه؟؟جاذبه وبیضی بودن کره زمین ووو...؟؟؟؟

  • ابراهیم

    ایران هر روزش عقرب تو قمره ،هر روز نحوه. هوا سنگینه احساس خفگی میکنیم .

  • فرهاد د

    قمر یا ماه در این زمان باعث میشه آب درون دل آدم تکان بخوره و حال و هوای دلمون تغییر کنه. خرافات هم نیست ‌. همینطوری که باعث میشه جزر و مد اتفاق بیفته.

  • صفایی

    تا کی میخواهید این چرتوپرتا تو مغز مردم ساده فرو کنید دست بردارید از این مزخرفات بزارید مردم رشد کنند پیشرفت کنند این مزخرفات چه سودی برای شما دارد که 1450 ساله هی تکرار میکنید به کی پناه ببریم که از دست شما راحت بشیم خدا هم که با شما کاری ندارد

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد