گوناگون

واریز وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان+جزئیات

واریز وام ضروری 30 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان+جزئیات

کارمزد سالانه وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان کشوری 4 درصد اعلام شد.

به گزارش پارسینه؛ بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری روز گذشته وام ضروری 30 میلیون تومانی خود را دریافت کردند. در این زمینه، جعفر امیرآبادی زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده بود: «براساس تفاهم نامه این صندوق با بانک صادرات ایران، تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی ضروری بازنشستگان کشوری برای ۵۲ هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران واجد شرایط به حساب حقوقی شان واریز شد.»

وی همچنین اعلام کرد که «وام ضروری بازنشستگان کشوری همراه با سایر تسهیلات مالی از جمله وام ازدواج فرزندان و وام حمپاد، یکی از خدمات رفاهی و تسهیلات مالی صندوق بازنشستگی کشوری است که برای کمک به بهبود معیشت بازنشستگان عزیز به صورت ماهانه پرداخت می شود.»

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از واریز وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی برای ۵۲هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق خبر داد.

به گفته این مسئول صندوق بازنشستگی کشوری، این تسهیلات به مبلغ ۳۰ میلیون تومان با کارمزد سالانه ۴درصد پرداخت شد.

 

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر

  • ناشناس

    بیش از یکسال و چند ماه است که در سایت بازنشستگی کشوری برای گرفتن وام ثبت نام کرده ایم و هنوز نوبتمان نرسیده است. خیلی مسخره است..

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد