گوناگون

هدهد حزب الله بلای جان صهیونیست ها+ عکس

هدهد حزب الله بلای جان صهیونیست ها+ عکس

پهپاد شناسایی هدهد حزب‌الله لبنان، با پرواز بر فراز پایگاه هوایی رامات دیوید در نزدیکی منطقه رامات دیوید، تصاویری از این پایگاه شامل آشیانه‌ها، تأسیسات تعمیر و نگهداری، مخازن نگهداری سوخت و مهمات، آشیانه‌ها و بالگردهای تهاجمی آپاچی حاضر در پایگاه را ثبت کند.

به گزارش پارسینه و به نقل از مشکات، پایگاه رامات دیوید در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی حیفا و در فاصله حدود ۵۰ کیلومتری از جنوب لبنان واقع است. به این ترتیب پهپاد هدهد به عمق ۴۶ کیلومتری سرزمین‌های اشغالی نفوذ کرده و سپس سالم بازگشته است.

هدهد حزب‌الله بلای جان اسرائیل شد / عکس

پایگاه رامات دیوید متعلق به نیروی هوایی اسرائیل، درحال‌حاضر میزبان دو اسکادران ۱۰۱ (اسکادران first fighter، اولین اسکادرانی که شش روز پس از روز نکبت تشکیل شد) و اسکادران ۱۰۵ است که جنگنده‌های F-۱۶C/D باراک را کاربری می‌کنند.

این پایگاه همچنین میزبان بالگردهای AS-۵۶۵ پنتر (از اسکادران ۱۹۳) نیز هست که به‌عنوان بالگردهای شناسایی، گشت دریایی و جستجو و نجات، به‌صورت‌ مشترک با نیروی دریایی این رژیم برای کاربری بر روی ناوهای سائر-۵ و سائر-۶ استفاده می‌شوند.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد