گوناگون

تعطیلی تمامی مدارس تهران و ری

پارسینه: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در حالی از تعطیلی تمام مدارس شهر تهران خبر داد که معاون عمرانی استانداری تهران اعلام کرد: خبر قطعی تعطیلی تمامی مدارس تهران و ری تا پیش از ساعت 14 اعلام خواهد شد.

اسفندیار چهاربند در حاشیه مراسم رونمایی از درسنامه طرح شهاب، گفت: تمام مدارس شهر تهران در تمام پایه‌های تحصیلی فردا یکشنبه 29 آذر و دوشنبه 30 آذر به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.

تعطیلی ساعت 14 نهایی می شود
در عین حال حسن کریمی معاون عمرانی استانداری تهران نیز ضمن تأیید این خبر و لزوم انجام برخی هماهنگی‌ها درخصوص تعطیلی همه مقاطع تحصیلی شهر تهران و ری، افزود: خبر قطعی تعطیلی مدارس تهران و ری تا پیش از ساعت 14 اعلام خواهد شد.

وی اظهارکرد: هنوز در مورد تعطیلی دبستان‌ها و یا همه مقاطع تحصیلی به جمع بندی نرسیده ایم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

  • ناشناس

    درود بر تعطیلی آقایان ضد تعطیلی کمی هم به فکر مدارس خوزستان باشند.چندبار گرد و خاک شد و ما تعطیل نشدیم.

  • حامد

    مگه خانم ابتکار و اقای زنگنه عزیز جلوی تولید بنزین داخل احمدی نژاد را نگرفتند و بنزین پاک را به مدد شوهر خانم ابتکار وارد هوای تهران نکردند ؟!! حالا چرا دست به دامان ابر وباد شدند؟!

  • ناشناس

    اقا مدارس را در زمستان تعطیل و بخش دوم تحصیل را در فصل بهار تا تابستان باز کنید و همچنین مثل کشورهای پیشرفته تمام کارخانه های دودزا را از کمربندی ایران حذف کنید سوم ورود همه خودرو های شخصی به درون شهر ممنوع اعلام شود.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد