گوناگون

هشدار برای ۴۰درصد ساختمان‌های خیابان جمهوری

پارسینه: عضو شورای شهر تهران دربرنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت: ۴۰ درصد ساختمان‌های تجاری و تولیدی خیابان جمهوری اخطار آتش‌نشانی دارند.

محسن پیرهادی گفت: طی سه سال گذشته ۷ اخطار به مالک ساختمان پلاسکو داده شده بود، اما دستگاه‌های اجرایی و قانون‌گذاری امکان مداخله در این زمینه را ندارند.

وی ادامه داد: این ساختمان نسبت به سایر ساختمان‌های تجاری و مسکونی شرایط متفاوتی دارد؛ ساختمان‌هایی که قبل از سال ۱۳۵۵ ساخته‌ شده‌اند نیازی به پایان کار برای تغییر مالکیت ندارند. این موضوع یکی از مشکلات ما است. مالک این ساختمان باید از اخطارهایی که داده شده بود، تمکین می‌کرد.

فقط ۱۰۰ واحد پلاسکو بیمه داشتند

مدیرعامل بیمه ایران هم در این برنامه گفت: از روز شنبه آماده پرداخت خسارت‌های حادثه ریزش ساختمان پلاسکو هستیم.

محسن پورکیانی گفت: خسارت‌های این حادثه به طور کامل پرداخت می‌شود، بر اساس برآورد ما ۱۰۰ واحد تجاری و اداری در ساختمان پلاسکو بیمه آتش‌سوزی داشتند و سرمایه‌های متفاوتی تحت پوشش بیمه بودند. این بیمه نیز فقط شامل اموال آن‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: ما برای بررسی این وضعیت ستاد بحرانی را در شعبه فردوسی تشکیل دادیم و از روز شنبه نیز آماده پرداخت خسارت‌ها هستیم.
منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد