گوناگون

شرکت واحد آماده ی خدمت رسانی در ایام آلودگی هوا

پارسینه: پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در این باره گفت: با توجه به آلودگی شدید هوای تهران ، ناوگان شرکت واحد با استفاده از کلیه توان پرسنلی و استفاده از ناوگان بخش بلیتی و خصوصی آمادگی کامل دارد تا حداکثر خدمت‌رسانی را به صورت شبانه‌روزی به شهروندان ارائه نماید.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به افزایش آلودگی هوا و اجرای طرح زوج و فرد از در منازل، از آمادگی کامل ناوگان برای خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به شهروندان خبر داد.

پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در این باره گفت: با توجه به آلودگی شدید هوای تهران ، ناوگان شرکت واحد با استفاده از کلیه توان پرسنلی و استفاده از ناوگان بخش بلیتی و خصوصی آمادگی کامل دارد تا حداکثر خدمت‌رسانی را به صورت شبانه‌روزی به شهروندان ارائه نماید.

وی از شهروندان پایتخت درخواست کرد با عنایت به اجرای طرح زوج و فرد خودروهای شخصی از درب منزل، از آوردن وسایل نقلیه شخصی حتی المقدور در سطح خیابان‌های شهر خودداری و در صورت نیاز از ناوگان اتوبوسرانی یا مترو جهت سفرهای ضروری شهری استفاده نمایند.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد