گوناگون

کلاهبرداری از طریق پیامک تلفن همراه

پارسینه: پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای شهروندان را به هوشیاری در کلاهبرداری از طریق پیامک تلفن همراه فرا خواند.

پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای شهروندان را به هوشیاری در کلاهبرداری از طریق پیامک تلفن همراه فرا خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل، در اطلاعیه پلیس فتای استان اردبیل آمده است: اخیراً تعدادی افراد ناشناس با استفاده از خطوط تلفن همراه و با هدف جلب اعتماد مخاطب با اعلام نام و مشخصات و معرفی خود بعنوان نماینده یکی از شرکت‌های مخابراتی، بشارت برنده شدن در قرعه‌کشی سالانه شرکت را با جوایز ممتاز می‌دهند.

این افراد در تماس‌های خود خواستار واریز مبالغی برای انجام تشریفات اداری و قانونی جهت شرکت در قرعه کشی به نام شرکت شده و پس از حصول اطمینان از واریز مبلغ با شگرد خاصی آن را به حساب خود انتقال می‌دهند.

پلیس فتای اردبیل از شهروندان خواست، در این ارتباط هوشیار بوده تا مورد طمع و سوء‌استفاده کلاهبرداران قرار نگیرند و اطمینان خاطر داشته باشند پلیس با جدیت موضوع را با هدف دستگیری کلاهبرداران پیگیری خواهد کرد.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد