نفوذ پانترکیسم در ایران ؛ این بار پخش فیلم نغمه جدایی در دانشگاه ها
دلیل پخش فیلم ضدایرانی و پانترکی نغمه جدایی در دانشگاههای کشور چیست؟
فیلم ضدایرانی و پانترکی نغمه جدایی چرا در دانشگاههای کشور پخش میشود:مرزبان باکویی دختر ایرانی را دوست دارد،ولی مرز،رسم الخط متفاوت و...مانعه.وقتی خانواده دختر موافقت میکنند پای او روی مینهای ایرانی مرود و میمیرد.پسر به این سوی ارس شنا میکند و مرزبانان ایرانی او را میکشند!
۲.کارگردان ایران را عامل جدایی آذریها تصویر کرده،نظامیان ایرانی خشن و بی منطقند،نظامیان باکویی مهربان و منطقی با فرماندهان فهمیده و دلسوز! ایرانیها آب و گاز و.نداند و لب رود باید با دست لباس بشوند و مرتب از ایران به باکویی که پایتختش هم شبکه گاز کامل ندارد،فرار میکنند!
۳.اسم ایران در فیلم معمولا "آن طرف" است و به ندرت پرچم ایران نشان داده میشود،مگر آنکه اتفاق بدی بیفتد.ولی پرچم باکو همه جا با اسمش هست! استفاده از اسامی متداول در باکو برای ایرانیها،قاچاقچی نامیدن ایرانیهای کشته شده توسط باکو(ولی هر کس که مرزبانان ایرانی میکشند مظلومه!) هم هست!
خدا آخر و عاقبت ایران عزیز ما را از دست این پانترکها که خونریزترین قوم تاریخ اند حفظ کند ( پانترکها که خود را از نسل گرگ آسنا می دانند ؛ در تاریخ خود حداقل هشت جنایت علیه بشریت و نسل کشی مرتکب شده اند : اذیت و آزار و تعدی و تجاوز به مردم بغداد در عصر عباسی که موجب تغییر پایتخت از بغداد به سامرا شد. جنایت و تجاوز علیه ایرانیان بخصوص آذربایجان ایران که به تغییر زبان مردم اینمنطقه شد واژه ترکتازی مانده آن جنایت هاست که بیشترین کاربردش در شعر نظامی گنجوی است . کشتار شیعیان آناتولی در عصر صفوی به دست سلطان سلیم یاووز. نسل کشی ارامنه ، نسل کشی یونانیان ، نسل کشی آشوریان، کشتار اکراد ، کشتار علویان معروف به کشتار درسیم ) . پانترکها بی ریشه ترین قوم جهان هستند آنها با شخصیت دزدی ( پانترکها می گویند که ابن سینا و نظامی و مولوی و... ترک بوده اند ) و تاریخ تراشی ( پانترکها می گویند که سومری ها و مادها و اشکانیان و... ترک بودند ) . برای خود هویت جعل می کنند و بر اساس آن فیلم و سریال می سازند.
حالا هم می بینید که چگونه پانترکیستهای نسل کش با صهیونیستهای نسل کش قمار عشق می بازند . لعنت خدا بر پانترکها و صهیونیستها
( امیدوارم سایت محترم پارسینه نظرم را منتشر کند چون متاسفانه روز به روز بر فعالیت پانترکها افزوده می شود و کسی هم به فکر نیست ) .
لعنت بر پانترک نسل کش
نفوذ پانترکیسم بیش از نمایش یک فیلم در دانشگاه هاست ، شوربختانه همانطور که شماری از اندیشوران پیش بینی می کردند کنش و کوشش قومیت گرایانه دولت چهاردهم شروع شد و آن انتصاب یک شخص پانترک به عنوان معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان ، بود . فقط خدا ایران عزیز ما را و زبان رسمی و ملی ما را از گزند پانترکها ، پاس دارد ؛ چرا که آنها کینه ژرفی نسبت به زبان رسمی ایران اسلامی دارند .
این پانترکها که اینگونه خودشان را تطهیر می کنند و خوب و خوش و زیبا جلوه می دهند ، حتی در نزد شاعرانی که پانترکها آنها را ترک می پندارند نیز ، چهره خوبی ندارند ؛ مثلا : نظامی گنجوی بارها در اشعارش واژه ترکتازی را بکار برده است . یا مولوی در مثنوی می گوید : آن غزان ترک خون ریز آمدند/ بهر یغما بر دهی ناگه زدند . خاقانی شروانی هم می گوید : نان ترکان مخور و بر سر خوان/ به ادب نان خور و ترکانه مخور . پانترکان به نزد شاعران غیر ترک نیز سیمای مناسبی ندارند ؛ مثلا انوری ابیوردی در قصیده ای به کشتارها و تجاوزات پانترکان می پردازد ، با مطلع : به سمرقند اگر بگذری ای باد سحر / نامه اهل خراسان به بر خاقان بر . در این قصیده از بی ناموسی های پانترکان نیز سخن آمده است: شاد الا به در مرگ نبینی مردم / بکر جز در شکم مام نیابی دختر. همچنین نجمالدین رازی معروف به نجم دایه ، صاحب مرصاد العباد ، می گوید : عشق آمد و کرد عقل غارت / ای دل به جان بر این بشارت / ترک عجبی است عشق دانی/ کز ترک عجیب نیست غارت .