گوناگون

مقام اروپایی: معلوم نیست مذاکرات به توافق منجر شود

مقام اروپایی: معلوم نیست مذاکرات به توافق منجر شود

پارسینه: یک مقام ارشد اتحادیه اروپا امروز (جمعه) مدعی شد مذاکرات توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ (برجام) در حال پایان است، اما مشخص نیست که آیا این مذاکرات به توافق بین تهران و قدرت‌های جهانی منجر شود یا خیر.

به گزارش پارسینه ؛ خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام اتحادیه اروپا ادعا کرد که مذاکرات رفع تحریم‌ها در مراحل حساس و پیشرفته‌ای قرار دارد و نتیجه گفت‌وگوها در انتظار «نظرات تهران و حرف‌های آمریکایی‌ها» است.

این مقام اتحادیه اروپا که نامش را رویترز فاش نکرده گفته است: «ما در مذاکرات بسیار پیشرفت کرده‌ایم. ما یک دور مذاکرات به اصطلاح «نزدیکی» را در دوحه برگزار کردیم؛ که هیچ نتیجه‌ای نداشته و دلیل آن بسیار روشن است، زیرا ما درباره هر چیزی که روی میز بوده مذاکره کرده‌ایم.»

این مقام اتحادیه اروپا که نامش فاش نشده می‌گوید: «ما می‌توانیم در مورد برخی جزئیات که هنوز حل نشده‌اند، دقیق‌تر باشیم، منتظر نظراتی از سوی تهران هستیم و این‌که آمریکایی‌ها چه می‌گویند... نمی‌دانم این مسئله پایان روند ( احیای برجام ) باشد یا خیر، اما پایان مذاکرات خواهد بود.»

این ادعا‌ها در حالی مطرح می‌شود که وزیر خارجه فرانسه هم به تازگی مدعی شده تنها چند هفته برای احیای توافق زمان باقی مانده است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد