گوناگون

اشیا پرنده ناشناس در آمریکا و کانادا چه ارتباطی با هم دارند؟

اشیا پرنده ناشناس در آمریکا و کانادا چه ارتباطی با هم دارند؟

پارسینه: نخست وزیر کانادا می‌گوید که چهار شی‌ء پرنده که طی روزهای اخیر در آمریکا و کانادا سرنگون شده‌اند، به نحوی با یکدیگر در ارتباط هستند!

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا با اشاره به اشیا پرنده ناشناس که طی یک هفته اخیر بر فراز آمریکا و کانادا در پرواز بوده و با موشک سرنگون شده‌اند، مدعی شد که این اشیاء مرموز با نوعی الگو با یکدیگر در ارتباط هستند!

به نقل از رویترز، ترودو درباره این موضوع گفت: واضح است که نوعی الگو بین آن‌ها وجود دارد و به همین دلیل طی هفته گذشته تا این حد به بررسی آن‌ها مشغول بوده و کنجکاوی و توجه‌مان را برانگیخته است.

پس از شناسایی یک بالون چینی بر فراز آمریکا و سرنگون شدن آن در چهارم فوریه در ساحل کارولینای جنوبی، مقامات آمریکایی و کانادایی برای توضیح منشاء این اشیاء پرنده، تقلای زیادی کرده‌اند. البته چین مسئولیت نخستین مورد را پذیرفت، اما تاکید کرد که این بالون به‌رغم ادعای آمریکا، جاسوسی نبوده و صرفاً جنبه غیرنظامی و تحقیقاتی داشته است.

چین علاوه بر این واشنگتن را به ارسال چندین بالون به آسمان پکن متهم و اعلام کرده که آمریکا تنها از سال ۲۰۲۲ تاکنون، بیش از ۱۰ بار به حریم هوایی چین تجاوز کرده است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد