گوناگون

لاریجانی: ملت سوریه با ایستادگی پیروز شرایط کنونی خواهند بود

پارسینه: رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تداوم حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه در مقابل توطئه‌های جاری، تصریح کرد: ملت سوریه سرانجام با ایستادگی و مقاومت خواهند توانست از شرایط دشوار کنونی با پیروزی خارج شوند.

علی لاریجانی در گفت‌وگوی تلفنی با همتای سوری خود ضمن محکوم کردن حمله هوایی اخیر رژیم اشغالگر قدس به سوریه، گفت: این رفتارهای ماجراجویانه علیه سوریه توطئه‌ای برای ایجاد فرصت برای رژیم صهیونیستی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تداوم حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه در مقابل توطئه‌های جاری، تصریح کرد: ملت سوریه سرانجام با ایستادگی و مقاومت خواهند توانست از شرایط دشوار کنونی با پیروزی خارج شوند.

محمد جهاد اللحام رئیس مجلس سوریه ضمن قدردانی از رئیس مجلس شورای اسلامی برای حمایت از دولت و ملت سوریه در مقابل توطئه‌های جاری ضد دمشق به ویژه تجاوز هوایی اخیر رژیم صهیونیستی ضد سوریه گفت: برخی کشورهای منطقه که در توطئه اخیر ضد ملت سوریه نقش فعالی ایفا می‌کنند در مقابل تجاوز رژیم اشغالگر قدس سکوت اختیار کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد