گوناگون

ابراز تأسف دختر هنجار شکن بعد از دستگیری/ نیت اصلی هنجارشکنی این دختر را باور نمی کنید

ابراز تأسف دختر هنجار شکن بعد از دستگیری/ نیت اصلی هنجارشکنی این دختر را باور نمی کنید

پارسینه: دختر هنجارشکنی که بعد از انتشار کلیپ بدپوششی خود در شبکه‌های اجتماعی از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده است از اقدام خود اظهار پشیمانی کرد.

به گزارش پارسینه و به نقل از فارس؛ دختری که از پوشش نامناسب خود در خیابان‌های تهران فیلم گرفته و کلیپ مربوطه را در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری کرده بود توسط مأموران پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

دختر هنجارشکن بعد از دستگیری قصد و انگیزه خود از ضبط، انتشار و بارگذاری این کلیپ را تفریح دانست و گفت: فکر نمی‌کردم که کار به اینجا کشیده شود و توقع نداشتم این فیلم آنقدر بازدید داشته باشد.

ابراز تأسف دختر هنجار شکن بعد از دستگیری/ نیت اصلی هنجارشکنی این دختر را باور نمی کنید

دختر هنجارشکن خاطرنشان کرد: متأسفم که چنین کلیپی را در اینستاگرام گذاشتم و حتی اگر به عقب برگردم دیگر این کار را نمی‌کنم؛ در آینده هم چنین کاری را قطعاً نمی‌کنم و غلط می‌کنم که چنین کاری را انجام دهم.

گفتنی است طرح عفاف و حجاب و برخورد با کشف حجاب از ۲۶ فروردین ماه با دستور فرمانده کل انتظامی کشور در معابر، خودرو‌ها و واحد‌های صنفی کلید خورد و پلیس با استفاده از ابزار و سامانه‌های هوشمند کشف حجاب را رصد کرده و در مرحله اول با تذکر مراتب را به افراد اطلاع داده و در مراحل بعدی افراد را به مقام قضائی معرفی می‌کند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    فقط گقتن پشیمانم واشتباه کردم کافی نیست باید حبس وزندانی شود وجریمه ی سنگیتگن که دیگه واقعا ... بخوره دیگه تکرار نکنه وگرنه تکرار خواهد کرد

  • حمید

    این دختر از طرز صحبت کردنش بعد از دستگیری معلومه که اصلا موطنبه نشده و از کرده خود پیشمان هم نیست .در مقابل پلیس داره فیلم بازی میکنه و اصلا در نوع صحبت کردنش و حرکاتش پشیمانی به چشم نمخورد.باید با این هنجار شکنانان برخورد جدی بشود تا درس عبرت برای دیگران بشود.

  • ناشناس

    صورت این خانم به دلیل آثار ضرب و شتم سانسور شده ؟!!!

  • مریم

    وقتی حجاب رو اینقدر مسئله و بزرگش میکنید و اینقدر گیر میدید و تهدید میکنید بایدم چنین اتفاقاتی بیوفته

  • لیلا

    اگه این دختر روانی ودیوانه است که بستریش کنن اگه از جایی پول گرفته که پیگیر بشن یعنی چه هرروز عفو ؟؟ زن راتبدیل به حیوون کردن ملعبه دست مردان فاسد شدن قبلا ارزش ومقام‌ زن این بود؟؟؟ یه مشت ابله اینکارهارا میکنن وشخصیت زن رالگد مال میکنن انسانیت زن برباد رفت جلوی این حیوونهای کثیف رابگیرید چون فقط حیوون مثل ایناست که غریزه شون کنترل شدنی نیست

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد