گوناگون

شنیده های سامسونگی؛ Note III با پردازنده گرافیکی هشت هسته ای Mali ۴۵۰ می آید

پارسینه: امروز، سام موبایل اطلاعات جدیدی در مورد Galaxy Note III دریافت کرده است. بر اساس منبع قابل اطمینان سام موبایل در سامسونگ، این گوشی تبدیل به یکی از پرطرفدارترین اسمارتفونهای سال می شود و مطمئنا فروش خوبی خواهد داشت.

امروز، سام موبایل اطلاعات جدیدی در مورد Galaxy Note III دریافت کرده است. بر اساس منبع قابل اطمینان سام موبایل در سامسونگ، این گوشی تبدیل به یکی از پرطرفدارترین اسمارتفونهای سال می شود و مطمئنا فروش خوبی خواهد داشت.

صفحه نمایش 5.99 اینچی Note III از یک آرایش پیکسلی الماسی بهره می برد (شبیه Galaxy S4). این صفحه نمایش 1080p از نوع Super AMOLED خواهد بود. پردازنده آن هم Exynos 5 Octa-Core خواهد بود که از یک واحد پردازش گرافیکی 8 هسته ای از نوع Mali 450 بهره می برد. گفته می شود این دیوایس از آخرین ورژن اندروید استفاده خواهد کرد (4.3 یا 4.2). رابط کاربری طبق انتظار تاچ ویز است که یکسری قابلیتهای جدید را به همراه دارد. قد و قواره Note III تقریبا با Galaxy Mega 5.8 یکی است، با این تفاوت که از حاشیه های اطراف صفحه نمایش کاسته شده.

در مورد صفحه نمایش این گوشی ابهاماتی وجود دارد. سامسونگ هنوز مطمئن نیست که آیا آمادگی کامل برای ارائه صفحه نمایش های انعطاف پذیر تا آن زمان را دارد یا نه. اگر چنین امری محقق نشود، صفحه نمایش نوت 3 تقریبا مشابه s4 خواهد بود.

Galaxy Note III:

صفحه نمایش فول اچ دی 5.99 اینچی از نوع SAMOLED
پردازنده هشت هسته ای Exynos 5 Octa Core
پردازنده گرافیکی هشت هسته ای Mali 450
3GB RAM
اندروید 4.2.2 /4.3
تاچ ویز Nature UX 2.0


سامسونگ قرار است این فبلت را در IFA 2013 برلین رونمایی کند. زمان این رویداد هم حول و حوش آگوست یا سپتامبر (شهریور/مهر) است.

منبع:موبایلستان

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد