گوناگون

ویدئوی طرح مفهومی ios۷+عکس+فیلم

ویدئوی طرح مفهومی ios7+عکس+فیلم

پارسینه: تاکنون طرح های مختلفی برای نسخه بعدی سیستم عامل iOS اپل که iOS 7 خواهد بود منتشر شده است که می تواند به طرح نهایی این سیستم عامل و رابط کاربری آن شبیه بوده و یا کاملا متفاوت باشد. در ادامه طرحی جذاب برای این نسخه از iOS را مشاهده می کنید که احتمالا نظر شما را هم جلب خواهد کرد.

تاکنون طرح های مختلفی برای نسخه بعدی سیستم عامل iOS اپل که iOS 7 خواهد بود منتشر شده است که می تواند به طرح نهایی این سیستم عامل و رابط کاربری آن شبیه بوده و یا کاملا متفاوت باشد. در ادامه طرحی جذاب برای این نسخه از iOS را مشاهده می کنید که احتمالا نظر شما را هم جلب خواهد کرد.


البته به نظر می رسد که عناصر مورد استفاده در این طرح (مانند شکل کلی آیکون ها و ویجت آب و هوا) از منابع دیگر الگوبرداری شده اند، اما در مجموع ترکیب آنها با یکدیگر در کنار ایده طراح مجموعه ای جذاب و دیدنی را تشکیل داده است. شما هم نگاهی به این تصاویر و ویدئوی مربوطه بیاندازید. آیا این طرح می تواند طرح مورد علاقه شما برای سیستم عامل iOS 7 اپل باشد؟


منبع: gadgetnews

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد