گوناگون

۶ دلیل برتری Galaxy Note ۸.۰ بر iPad Mini

پارسینه: به نظرم کمی دیر شده که اپل نسخه کوچکتر آیپدی اش را رونمایی کند، آن هم چه؟ با هزینه ای سر به فلک کشیده که از گوشی های اندرویدی هم بیشتر (برای آن ها) ارزش گزاری شده! که البته آن هم دلایل خودش را دارد که اینجا جای مطرح کردنش نیست. در این پست تصمیم داریم با ۶ دلیل برتری Galaxy Note 8.0 بر iPad Mini را به شما نشان دهیم .

به نظرم کمی دیر شده که اپل نسخه کوچکتر آیپدی اش را رونمایی کند، آن هم چه؟ با هزینه ای سر به فلک کشیده که از گوشی های اندرویدی هم بیشتر (برای آن ها) ارزش گزاری شده! که البته آن هم دلایل خودش را دارد که اینجا جای مطرح کردنش نیست. در این پست تصمیم داریم با ۶ دلیل برتری Galaxy Note 8.0 بر iPad Mini را به شما نشان دهیم .

به گزارش پایگاه خبری ورد آی تی ؛ Galaxy Note 8.0 امکان چند پنجره شدن را دارد؛ بدین معنی که در یک زمان معین، امکان استفاده از چندین اپ را خواهید داشت. انتخاب حالت مطالعه به چشمان شما امکان می دهد تا آسوده تر بخوانند.

در این بین، دسترسی به کتاب های دیجیتالی از آمازون، بارنز اند نوبلز و دیگر سرویس های کتاب آسان هم تعبیه شده و تبلت ها را به همدمی برای کتاب خوانی تبدیل می کند.

قابلیت جالب انگیز دیگر آن قلم S Pen اش است که تبلت را به بومی نقاشی برای نقاشی، کشیدن یا نوشتن تبدیل می کند که به مراتب از قلم استایلوس آیپد مینی براق تر و روان تر کار می کند.

همانطور که می دانید رزولوشن iPad Mini که تازه ارائه شده با iPad ارائه شده در سال ۲۰۱۰ برابری می کند اما Galaxy Note 8.0 رزولوشن ۸۰۰×۱۲۸۰ را دارد که از آن ۲۶ پیکسل بیشتر است.

با یک پردازنده GHz1 و رم ۵۱۲ در نوع مینی، Galaxy Note 8.0 پردازنده ای GHz1.6 و رمی GB2 در اختیار دارد.

آخرین حافظه ممکن برای iPad، ۶۴GB است و نسخه وای فایش ۵۲۹$ ارزش دارد اما Galaxy Note 8.0 یک فضای MicroSD دارد که محدودیت شامل آن نمی شود.

نظر شما چیست ؟ اگر بخواهید تبلتی را اخیرا تهیه کنید از کدام یک بهره می برید؟

منبع:موبایلستان

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد