گوناگون

Hisense از دوتبلت ارزان قيمت سري Sero پرده برداشت+عکس

Hisense از دوتبلت ارزان قيمت سري Sero پرده برداشت+عکس

پارسینه: دیروز شرکت Hisense در یک رویداد مطبوعاتی در شهر نیویورک چند تبلت جدید خود را معرفی نمود. قدرتمندترین این تبلت ها Sero 7 Pro نام دارد

دیروز شرکت Hisense در یک رویداد مطبوعاتی در شهر نیویورک چند تبلت جدید خود را معرفی نمود. قدرتمندترین این تبلت ها Sero 7 Pro نام دارد که دارای صفحه نمایشی ۷ اینچی IPS با رزولوشن ۷۲۰P (رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل)، پردازنده ۴ هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی تگرا ۳ انویدیا، رمی ۱ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۴.۲ جیلی بین، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۰۰۰mAh است. این مشخصات می تواند برای یک تبلت بسیار مناسب و استاندارد باشد.

در بخش طراحی Sero 7 تا حدودی شبیه به تبلت نکسوس ۷ گوگل است که مشخصات بسیار شبیه به آن دارد. Hisense Sero 7 Pro قیمتی ۱۴۹ دلاری دارد که ۲۵ درصد ارزان تر از نکسوس ۷ می باشد.


محصول دیگر این شرکت، Sero LT است که قیمتی ۹۹ دلاری دارد. صفحه نمایش ۷ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل، پروسسور ۱.۶ گیگاهرتزی دو هسته ای، اندروید ۴.۱ جیلی بین، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی و باتری ۳۴۰۰mAh از مشخصات این تبلت ارزان قیمت Hisense است.

منبع:gadgetnews

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد