گوناگون

آغاز فروش اینترنتی Galaxy S۴

پارسینه: در خبری که هم اکنون از سایت Sammobile دریافت شد گفته میشود سامسونگ گالاکسی جدید خود یعنی Galaxy S4 به صورت آنلاین در معرض فروش قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری ورد آی تی ؛ اگر اخبار اخیر را دنبال کرده باشید سامسونگ تصمیم دارد بیش از ۵۰ میلیون نسخه از این پلتفرم را بفروشد.

Galaxy S4 با بهره گیری از یک صفحه نمایش ۴٫۹۹ اینچی Full HD از رزولیشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ استفاده میکند.این پلتفرم با ۴۴۱ ppi چگالی پیکسل باعث شده که چشمان شما قادر تشخیص پیکسل ها نباشد همین موضوع نشان از یک پلتفرم با کیفیت صفحه نمایش بالا میدهد.از دیگر مشخصات این گالاکسی میتوان به دارا بودن باتری ۲۶۰۰ MAH و ضخامت ۷٫۷ میلیمتری آن اشاره کرد. آخرین پلتفرم سامسونگ با اجزای قدرتمندی از جمله آخرین پردازنده Exynos 5 Octa-Core (5410) اشاره کرد حافظه رم این پلتفرم ۲ گیگابایت ، دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل می باشد.

این دستگاه همچنین با دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی پلتفرم بسیار مناسلی برای تماس ها و کنفرانس های ویدئویی محسوب میشود. در همین زمینه ویدئوهای زیر توسط شرکت سامسونگ ارائه شده که دیدن آن مسلما خالی از لطف نخواهد بود .

منبع:ورد آی تی

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد