گوناگون

زوج جنجالی هالیوود، کانیه وست و بیانکا سنسوری در آستانه طلاق!

زوج جنجالی هالیوود، کانیه وست و بیانکا سنسوری در آستانه طلاق!

همسر سابق کیم کارداشیان، در آستانه طلاق از همسر خود، یعنی بیانکا سنسوری قرار گرفته است.

به گزارش پارسینه به نقل از cut، تقریباً دو سال است که کانیه وست و بیانکا سنسوری، (همسرش) در نقاط مختلف دیده می شوند. استایل های عجیب و غریب بیانکا سنسوری در صدر اخبار جنجالی رسانه ها است و به معنای واقعی کلمه، برای مردم شوکه کننده است.

اگرچه کانیه وست گفته بود که عشق واقعی را با حضور بیانکا در زندگی احساس کرده، اکنون شایعاتی مبنی بر اینکه او و سنسوری قصد طلاق دارند، شنیده می شود.

رسانه TMZ گزارش داد که سنسوری و کانیه وست هر دو به دوستان خود گفته اند که چند هفته پیش از هم جدا شده اند و همچنین ادعا کرد که سنسوری برای ارتباط مجدد با خانواده اش به استرالیا می رود، در حالی که ظاهرا کانیه وست در مورد نقل مکان به توکیو صحبت کرده است.

کانیه وست هفته گذشته در یک رستوران در حال صرف غذا به صورت انفرادی با کت و شلوار تماماً سفید دیده شد و همین امر به شایعات بیشتر جدایی دامن زد.

مدت کوتاهی پس از انتشار گزارش TMZ، عکس‌هایی از کانیه وست و سنسوری منتشر شد که در بازار خیابان دوور گینزا (در توکیو) با هم دیده شدند.

 خیلی زود است که رسانه ها از بیانکا سنسوری به عنوان «همسر سابق کانیه وست» یاد کنند اما به هرحال شایعات جدایی این زوج جنجالی همچنان در صدر اخبار است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد