گوناگون

بیماران سرطانی به ظاهر خود اهمیت بدهید

پارسینه: پزشکان به مبتلایان به سرطان که شیمی درماني انجام میدهند توصیه می کنند تا از رسیدگی به ظاهر خود غافل نشوند.

بیماران سرطانی که به ویژه شیمی درمانی انجام میدهند باید علاوه بر تنظیم یک رژیم غذایی سالم برای خود و نیز جای دادن فعالیت فیزیکی روزمره مانند ورزش به حفظ ظاهر خود نیز اهمیت بدهند.

گفتنی است به ویژه اگر صاحب خانواده و فرزند می باشند حفظ ظاهر زیبا و مناسب باعث افزایش روحیه و انگیزه در میان دیگران خواهد شد.

بررسی ها نشان می‌دهند افراد مبتلا به سرطان که روحیه خود را حفظ میکنند سعی می کنند ظاهر فیزیکی شایسته ای برای خود ایجاد کنند، علی رغم تمامی مشکلاتی که در اثر سرطان به وجود می‌آید مانند ریزش موهای سر و یا ابرو و مژه ها و همین طور زرد شدن پوست و تغییر چهره فرد شانس سلامتی بیشتری بدست می‌آورند.

بررسی ها نشان می‌دهند عدم رعایت این اصل می‌تواند باعث به وجود آمدن افسردگی در کودکان و نوجوانان شود و آنها را آسیب پذیر و منزوی بگرداند.

چنانچه کودکی که والدین مبتلا به سرطان دارد دچار افسردگی شد و با روش های عادی والدین نتوانستند این مشکل را برطرف کنند می بایست حتما به روانشناس متخصص مراجعه نمایند از راهنمایی های او استفاده کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد