گوناگون

عکس/ تصویر شهید مطهری بعد از ترور

عکس/ تصویر شهید مطهری بعد از ترور
عکسی که مشاهده می کنید، دقایقی پس از آن گرفته شده است که موتور سواری، پیکر در خون شناوری را، حدود ساعت 22 و 45 دقیقه، به بیمارستان رساند. پزشکان در همان لحظات نخست دریافتند که این مرد شصت ساله، دیگر چشم به جهان نخواهد گشود.


این عکس، سیمای با خون شسته ی مردی را در تاریخ ثبت کرده است که، بیش از صد جلد کتاب از او، راه گشای هزاران مسلمانِ جویای حق و حقیقت بوده و هست. مردی که پرآوازه ترین مرجع شیعه در سده ی گذشته، او را «حاصل عمر من» دانست.


به کدامین گناه، مردی که عمرش را جز به تعلیم دینِ محمد(صلوات الله علیه) صرف نکرد، این چنین به خام و خون کشانده اند؟ ثمره ی پیوند انحراف و غرور، همواره مصیبت بار بوده است و اولین قربانیان این پیوند، علمای بیداردل بوده اند.


این عکس، آخرین تصویر استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری، قبل از انتقالش به سردخانه ی بیمارستان است.

مشرق نیوز

ارسال نظر

  • ناشناس

    رحمت خداوند متعال بر این شهید آزاده باد .

  • رضا

    تروریست های فرقانی بعد از ترور استاد مطهری اعلام کردند: مغز آخوندیسم رامتلاشی کردیم. آخوندیسم از کلمات دکتر شریعتی بود و فرقانی ها هم از مریدان شریعتی و مثل دکتر معتقد به اسلام منهای آخوند بودند واینکه »دینداری را آخوندیسم به ابتذال کشانده»و استاد مطهری رامصداق تزویر می دانستند. برگرفته از آن جمله شریعتی «زر، زور، تزویر»

    • شریعتی دوست

      لعنت خدا و تمام شهیدان بر دروغگویان .... گروه فرقانخودشون آخوند بودن ... کجا طرفدار شهید شریعتی بودن؟؟؟؟

  • ناشناس

    سلام و رحمت خدا بر این شهید راه حق و روشنگری دینی

  • رضا

    درود خدا بر استاد مطهری که به جرم روشنگری ومخالفت باافکار انحرافی غربزدگان ومنهائیون(اسلام منهای آخوند) امثال شریعتی و گودرزی، به دست گروهک خوارج فرقان به شهادت رسید.

  • ناشناس

    خدا شهید مطهری رو رحمت کنه و کاش به من هم نگاهی میکردن.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد