گوناگون

مجلس دلیل حاضر نشدن وزیر امور خارجه را بررسی می‌کند

مجلس دلیل حاضر نشدن وزیر امور خارجه را بررسی می‌کند

پارسینه: نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس دلیل حاضر نشدن وزیر امور خارجه را در پاسخ به سئوال دو نماینده مورد بررسی قرار می‌دهد تا دلیل این امر مشخص شود.

پارسینه: نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس دلیل حاضر نشدن وزیر امور خارجه را در پاسخ به سئوال دو نماینده مورد بررسی قرار می‌دهد تا دلیل این امر مشخص شود.

منصور حقیقت‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: قرار بود وزیر امور خارجه به سئوال دواتگری و کریمی قدوسی در صحن علی مجلس پاسخگو باشد که به دلایل مختلف در مجلس حاضر نشد و هیئت رئیسه مجلس باید نحوه برخورد با چنین اهمال کاری را در عدم حضور وزیر در پاسخگویی به نمایندگان مجلس مورد بحث و بررسی قرار دهند.

وی در مورد یک فوریت طرح برگزاری انتخابات مجلس به شکل استانی گفت: در این طرح قرار نیست به ترکیب انتخاب نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه مختلف دست زده شود بلکه در این طرح که با یک فوریت به تصویب رسید قرار است نمایندگان به غیر از کسب آرای لازم در حوزه انتخاباتی در تراز استانی نیز رای لازم را برای نمایندگی مجلس به دست آورند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: قرار شده است در کمیسیون‌های مربوطه این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا بیشتر در این زمینه چکش‌کاری‌ها انجام شود.

حقیقت‌پور اهمیت موضوع بها دادن به مقررات مالی دولت در قانون بودجه را ضروری خواند و بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا قبل از بودجه سال 94 این مقررات به تصویب برسد تا راهکارهای لازم و ضروری در تقسیم و توزیع بودجه مورد توجه قرار گیرد تا با بررسی جداول و ردیف‌های مختلف سرعت لازم به بررسی لایحه بودجه داده شود.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته به دلایل مختلف فرصت رسیدگی به ردیف‌ها و جداول داده نمی‌شد که ما به دلیل اهمیت این موضوع و پرداختن به اجرای پروژه‌های زیرساختی در قالب ردیف‌ها و جداول تلاش ما بر این است تا هم در صحن و کمیسیون تلفیق این ردیف‌ها و جداول مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان سخنان خود گفت: در این جداول ردیف اعتباری خاص برای پروژه راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد و یا چهار خطه کردن مسیر اردبیل ـ سرچم پیش‌بینی می‌شود که اگر به این ردیف‌ها و جداول توجهی نشود و یا در بررسی بودجه سالانه مورد غفلت قرار گیرد تضییع حقوق استان را شاهد خواهیم بود که قطعا سعی خواهیم کرد جلوی این امر به نحوی گرفته شود.

ارسال نظر

  • ناشناس

    فقط احمدی نزاد بلد بود با شماها خوب برخورد کنه.

  • مریم

    مجلس حتما باید ایشون رو استیضاح بکنه چون موقع رودر رویی با اجنبی ها نیشش تا بناگوش بازه اما موقع توضیح به نمایندگان ملت اخماش تو همه .این یارو باید مثل میلی منفرد استیضاح و برکنار بشه .افرین بر این مجلس شجاع و وظیفه شناس

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد