گوناگون

انتقاد قالیباف از تبدیل تهران به ۱۱ فرمانداری

پارسینه: شهردار تهران گفت: اتفاقاتی که در باغستان ، گرمدره ، مرتضی گرد و حواشی شهر تهران در چند سال گذشته روی داده و موجب حاشیه نشینی و گسترش آسیب های اجتماعی و حتی گسترش ساخت و سازهای غیرمجاز شده ، همه حاکی از این است که نباید موضوعات را به گونه دیگری بنگریم و غیرکارشناسی مطرح کنیم.

شهردار تهران از تبدیل این شهر به 11 فرمانداری انتقاد کرد .

به گزارش واحد مرکزی خبر، قالیباف که با خبرنگاران سخن می گفت افزود: اتفاقاتی که در تهران می افتد به مصلحت شهر نیست زیرا همیشه بر یکپارچگی شهر تهران تأکید می شود.
وی با بیان اینکه این روزها می شنویم که قصد دارند مثلاً شهر ری را از تهران جدا کنند گفت: در همین حال برخی از نمایندگان مجلس تلاش می کنند که مثلاً شهرداری اسلامشهر را که شهری مستقل است به شهرداری تهران وابسته کنند.

شهردار تهران گفت: اتفاقاتی که در باغستان ، گرمدره ، مرتضی گرد و حواشی شهر تهران در چند سال گذشته روی داده و موجب حاشیه نشینی و گسترش آسیب های اجتماعی و حتی گسترش ساخت و سازهای غیرمجاز شده ، همه حاکی از این است که نباید موضوعات را به گونه دیگری بنگریم و غیرکارشناسی مطرح کنیم.

شهردار تهران اضافه کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی، دو سال است که عملاً دولت به تعهدات خودش عمل نمی کند و حتی قوانینی که در مجلس مصوب شده است نیز اجرا نمی شود که ما توقع داریم این کمک ها بشود.

قالیباف درباره روند بی رویه ورود خودرو به شهر تهران افزود:خودروسازان سودهای کلان می برند اما هزینه ای به شهر پرداخت نمی کنند و فکر می کنم که باید حتماً ورود خودرو به تهران کنترل شود.

وی درخصوص ایمن سازی بازار تهران گفت: نکاتی که برخی در خصوص بازار می گویند حرف های درستی نیست و شهرداری ضوابط و مقررات میراث فرهنگی را به درستی رعایت می کند.

شهردار تهران افزود: طبیعتاً باید بازار به سمتی برود که از ایمنی لازم برخوردار شود

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد