گوناگون

روز چهارم رزمایش ولایت ۹۱

پارسینه: پس از دفاع موفقیت آمیز پدافند ساحلی و عقب نشینی شناورهای دشمن، زیرسطحی های نیروی خودی با استفاده از اصل غافلگیری و با پرتاب اژدرهای پیشرفته یگانهای مهاجم را مورد اصابت قرار داده و همزمان واحدهای سطحی با هدف درهم کوبیدن قوای نیروی مهاجم ضمن حملات سنگین موشکی شناورهای آنها را تعقیب کردند

اژدر که یکی از سلاح‌های استراتژیک است امروز پس از شلیک با موفقیت کامل هدف واقعی را منهدم کرد.

سخنگوی رزمایش از اجرای حملات سنگین موشکی و پرتاب‌های موفقیت آمیز از روی شناورهای نیروی دریایی ارتش در چهارمین روز از رزمایش دریایی ولایت 91 برعلیه نیروهای مهاجم خبر داد.

دریادار رستگاری سخنگوی رزمایش با اعلام این خبر گفت: پس از دفاع موفقیت آمیز پدافند ساحلی و عقب نشینی شناورهای دشمن، زیرسطحی های نیروی خودی با استفاده از اصل غافلگیری و با پرتاب اژدرهای پیشرفته یگانهای مهاجم را مورد اصابت قرار داده و همزمان واحدهای سطحی با هدف درهم کوبیدن قوای نیروی مهاجم ضمن حملات سنگین موشکی شناورهای آنها را تعقیب کردند.
وی اظهار داشت: اژدر که از سلاح‌های بسیار استراتژیک است امروز پس از شلیک با موفقیت کامل هدف واقعی را منهدم کرد.
رستگاری در ادامه افزود: قدرت انهدام بسیار بالا و حجم مواد منفجره موجود در اژدر باعث می شود تا پس از اصابت به هدف سامانه تحرک شناور را از کار انداخته و موجب غرق شدن آن شود.

منبع: ستاد خبری رزمایش ولایت 91

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد