گوناگون

گفتمان انتخاباتی صدا و سیما نهایی شد

پارسینه: مدیر شبکه دو سیما با اشاره به تدارک انتخاباتی سازمان صدا و سیما اعلام کرد اکنون گفتمان انتخاباتی این سازمان نهایی شده است.

علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو سیما درباره تدارک انتخاباتی این شبکه گفت: سازمان برای انتخابات در حال تدوین گفتمان اصلی خود است. اینکه چه گفتمانی داشته باشیم و رویکردها، سیاست‌ها و بایدها و نبایدهایمان چه باشد.

نهایی شدن گفتمان انتخاباتی صدا و سیما

وی ادامه داد: سازمان تجربیاتی در زمینه برگزاری انتخابات دارد که با بکارگیری تمام آن تجربیات و با استفاده از فعالیت‌های مراکز پژوهشی پیرامونی سازمان، اکنون گفتمان انتخابات نهایی شده است. بالطبع گروه‌های مربوطه نیز برای حضور بسیار خوب در حال برنامه ریزی هستند.

این مدیر رسانه‌ای در پاسخ به اینکه آیا صرفا گروه‌های سیاسی در این زمینه فعالیت می‌کنند، یادآور شد: گروه‌های فیلم و نمایش و گروه‌های مختلف اجتماعی و خانواده نیز به این مبحث خواهند پرداخت.

کمبود استودیو نداریم

بخشی‌زاده درباره پدیده کمبود استودیو در سازمان صدا و سیما که برخی از برنامه‌سازان را به فعالیت در استودیوهای خارج از سازمان وامی‌دارد و در این زمینه برنامه‌هایی نظیر "نمودار" شبکه بازار امکان پخش زنده ندارند، اظهار کرد: ما با چنین معضلی روبرو نیستیم. از طرفی فضاهای چند صد متری در داخل سازمان موجود نیستند و طبیعی است که باید مدیران سازمان فعالیت کنند و مناطقی را رصد کرده و برنامه‌ها را به آنجا منتقل کنند. مشکلی برای پخش زنده نیز وجود ندارد.

برنامه نوروزی آزاده نامداری

وی همچنین از حضور‌ آزاده نامداری برای اجرا و تهیه کنندگی برنامه "خانومی که شما باشی" در نوروز 92 خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد