گوناگون

۲۰ خرداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار به بخش نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر شهر

پارسینه: بخش مسابقه نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی دومین جشنواره تئاتر شهر تا 20 خرداد پذیرای نمایشنامه های متقاضی حضور در این بخش است.

به گزارش سينما خبر از روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر شهر، بخش مسابقه نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی به منظور توجه به حوزه‌ نمایش‌نامه نویسی و تولید آثاری متناسب با موضوعات جشنواره برگزار می شود. در این بخش آثار منتخب مسابقه نمایشنامه نویسی به شکل نمایشنامه خوانی توسط پیشنهاد دهنده یا نویسنده اجرا خواهد شد.

حداکثر 10 نمایشنامه به این بخش راه خواهند یافت که طبق فراخوان به هر یک از نمایشنامه های راه یافته به مرحله‌ نهایی این بخش تا سقف مبلغ 10 میلیون ریال کمک هزینه نمایشنامه خوانی پرداخت خواهد شد. همچنین با برگزاری جلسه نمایشنامه خوانی و ارزیابی داوران از بین آثار منتخب، جایزه‌ نمایش‌نامه‌ اول مبلغ20 میلیون ریال، نمایش‌نامه‌ دوم مبلغ 10 میلیون ریال و نمایش‌نامه‌ سوم مبلغ 5 میلیون ریال خواهد بود.

نمایشنامه نویسان می توانند سه نسخه نمایشنامه تایپ شده را همراه یک نسخه لوح فشرده نمایشنامه تایپ شده در محیط word، همراه با فرم تکمیل شده تقاضای حضور، چکیده‌ سوابق هنری متقاضی در یک صفحه 4 A تایپ شده، چکیده‌ اثر در یک صفحه 4A تایپ شده و یک قطعه عکس را تا 20 خرداد ماه 92 به دبیرخانه جشنواره واقع در بلور کشاورز، نبش کوچه دائمی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، طبقه 9، مدیریت هنرهای نمایشی ارائه دهند.

دومین جشنواره تئاتر شهر تهران با دبیری شهرام کرمی و به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تابستان 92 برگزار می شود.

منبع : سینما خبر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد