گوناگون

زمان آغاز جام حذفي مشخص شد

پارسینه: رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ از برگزاري رقابتهاي فصل آينده جام حذفي باشگاه‌هاي کشور از روز 12 شهريورماه خبر داد.

غلامرضا بهروان در مورد زمان آغاز رقابتهاي فوتبال ليگ‌هاي دسته اول و دوم و سوم گفت: بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته، ليگ دسته اول اواخر دهه سوم شهريور آغاز مي‌شود و يک هفته بعد هم ليگ دسته دوم و اواسط مهرماه هم ليگ دسته سوم آغاز مي‌شود.

وي ادامه داد: در حال حاضر تيم‌ها در حال استراحت هستند و زمان باقيمانده تا آغاز مسابقات مي‌توانند در نقل و انتقالات فعاليت کنند و بازيکنان مورد نظرشان را جذب کنند که البته در اين خصوص و زمان دقيق فصل و انتقالات اطلاع رساني مي‌شود.

رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ درباره زمان آغاز جام حذفي هم اظهار داشت: جام حذفي باشگاه‌هاي کشور را از 12 شهريور شروع مي‌شود.

مرحله اول اين مسابقات با حضور 32 تيم قهرمان استان‌ها آغاز مي‌شود که با توجه به 8 قرعه استراحت براي تيم‌ها، طوري برنامه ريزي مي‌کنيم که 20 تيم به مرحله دوم و 10 تيم به مرحله سوم برسند.

وي اضافه کرد: سپس اين 10 تيم با 26 تيم ليگ دسته اول و 28 تيم دسته دوم، 64 تيم را تشکيل مي‌دهند که تا پايان مهرماه امسال تعداد 64 تيم پس از رقابت با همديگر، به 32 تيم مي‌رسند و پس از بازي‌هاي اين مرحله 16 تيم نهايي مشخص مي‌شود.

بهروان در پايان گفت: از دهه اول آبانماه 16 تيم منتخب کشور با 16 تيم ليگ برتري مرحله يک‌شانزدهم نهايي را برگزار مي‌کنند. 32 تيم اين مرحله پس از قرعه کشي حريفانشان را مي‌شناسند و مراحل بعدي انجام مي‌شود که به موقع در اين باره اطلاع رساني خواهد شد.


منبع:سایت 90

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد