گوناگون

برانکو ۱۰۰ میلیون گران‌تر شد

پارسینه: سرمربی پرسپولیس طبق قراردادی که منعقد کرده بود، به یک آپشن دیگر نیز رسید و مبلغ را بالا برد.

خبر - تحریریه پارسینه | سرمربی پرسپولیس طبق قراردادی که منعقد کرده بود، به یک آپشن دیگر نیز رسید و مبلغ را بالا برد. در قرارداد فصل شانزدهم برانکو آمده بود در صورت صعود از گروه آسیایی، پرسپولیس باید ۱۰۰ میلیون به عنوان پاداش برای برانکو در نظر بگیرد که پس از لطف الهلال و صعود سرخپوشان از گروه D به دور بعدی، این پاداش که آپشن قرارداد ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی ایوانکویچ بود و باید به اصل پول اضافه شود..

برانکو بابت قهرمانی پرسپولیس ۱۵۰ میلیون و به خاطر کسب سهمیه آسیایی در فصل آینده ۱۰۰ میلیون تومان دیگر به قراردادش اضافه خواهد شد و با این اوصاف، قرارداد فصل شانزدهم برانکو تا این جای کار، عالی شده است. او اگر لخویا را در مرحله یک هشتم نهایی شکست بدهد، مبلغ قراردادش با افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی همراه خواهد شد.

همچنین در صورتی که برانکو در فصل آینده نیز سرمربی سرخپوشان تهرانی باقی بماند، ۲۰ درصد به اصل قراردادش اضافه می‌شود و از این رو قراردادش از حدود ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به بالا امضا خواهد شد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد