گوناگون

امیدواری گل محمدی به آینده پرسپولیس

پارسینه: وی در ارزیابی خود از شرایط حال حاضر سرخپوشان گفت: ما به دنبال تغییرات مثبت هستیم و روند تیم این را نشان داد. وقتی تغییرات مثبت باشد، نتیجه هم به دنبال آن می‌آید. یک نیم فصل را از دست داده‌ایم. نیمه دوم لیگ را در حالی آغاز کردیم که در مکان دوازدهم جدول قرار داشتیم. دو هفته است که تیم را تحویل گرفته‌ام. در این مدت چند روزی هم شرایط جوی نامناسب بود.

سرمربی پرسپولیس گفت: زدن هشت گل در دو بازی قبل اتفاقی نبود. از پرسپولیس بیشتر خواهیم شنید و می‌خواهیم با ادامه روند خوب خود برابر تیم سرسخت فجر به پیروزی برسیم.

یحیی گل‌محمدی درباره انتخاب قطعی خود به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: در این مدت با توجه به وضعیت ژوزه بلاتکلیف بودیم. البته به عنوان مربی با اختیارات سرمربی فعالیت می‌کردم تا وضعیت روشن شود و حالا با توجه به این‌که ژوزه ایران را ترک کرده و این مساله به فیفا هم اعلام شده است، فعالیت خودم را به عنوان سرمربی تیم دنبال می‌کنم. در این میان از اعتماد رویانیان، اعضای هیات مدیره و کمیته فنی هم تشکر می‌کنم که همه گونه حمایتی انجام دادند و هیچ کمبودی نداشتیم.

وی در ارزیابی خود از شرایط حال حاضر سرخپوشان گفت: ما به دنبال تغییرات مثبت هستیم و روند تیم این را نشان داد. وقتی تغییرات مثبت باشد، نتیجه هم به دنبال آن می‌آید. یک نیم فصل را از دست داده‌ایم. نیمه دوم لیگ را در حالی آغاز کردیم که در مکان دوازدهم جدول قرار داشتیم. دو هفته است که تیم را تحویل گرفته‌ام. در این مدت چند روزی هم شرایط جوی نامناسب بود.

سرمربی سرخپوشان ادامه داد: در دو بازی اخیر 8 گل زده‌ و موقعیت‌های گل زیادی را هم از دست دادیم. این عدد از نظر فنی حرکت روبه‌جلو است و به این دلیل از عملکرد بازیکنان راضی هستم. در حال حاضر آن‌چه باعث می‌شود، به ادامه این روند امیدوار باشیم، انسجام، همدلی و جو خوبی است که بر مجموعه حاکم است. انتظارات از مجموعه بالاست ولی این انتظارات باید معقول و منطقی باشد. این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

گل‌محمدی درباره بازی با نفت آبادان گفت: فیلم بازی را چند بار دیدم. در نیمه دوم به دنبال کنترل بازی بودیم. دو، سه موقعیت خوب هم در این نیمه داشتیم که از دست رفت. یک پنالتی هم برای ما نگرفتند که می‌توانست نتیجه را تغییر دهد. قضاوت داور در نتیجه تاثیرگذار بود. البته اگر موقعیت‌ها را از دست نمی‌دادیم، شرایط این‌طور نمی‌شد.

وی ادامه داد: از نظر ساختار دفاعی شرایط خوبی داشتیم؛ چرا که آنها در طول بازی سه توپ روی دروازه ما آوردند که البته دو توپ گل شد و روی این مساله کار می‌کنیم. با همت و اراده‌ای که از بازیکنان می‌بینم همه چیز درست خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس درباره فشارهایی که قبل از بازی‌های این تیم از سوی حریفان به داوران وارد می‌شود، گفت: درباره داوری به اندازه کافی حرف زده شد و نمی‌خواهم، بیشتر صحبت کنم. واقعا امیدوارم با این جوسازی‌ها برخورد شود. از اظهارنظر صریح عسگری که اعلام کردند، یک پنالتی به سود ما اعلام نشده و قرار است با فضاسازی‌های قبل از بازی برخورد شود، هم تشکر می‌کنم. اعتقاد دارم داوران در طول بازی و پس از آن تحت فشار هستند. اخلاقی و حرفه‌ای نیست که بخواهیم قبل از بازی‌ها برای تاثیر روی عملکرد داوران و تغییر آن به سود خودمان آنها را تحت فشار بگذاریم. کاری که متاسفانه از حریفان پرسپولیس سرمی‌زند.

گل‌محمدی که با سایت باشگاه گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه با اشاره به بازی با فجر افزود: یاوری مربی کاربلد و باتجربه‌ای است. فجر هم تیمی سرسخت، دونده و جنگنده است ولی امیدواریم با ادامه روند خوبی که آغاز کرده‌ایم با پیروزی برگردیم. در دو بازی قبلی 8 گل زده‌ایم که اتفاقی نبود. گل‌های ما هم از روی حرکات در عمق و هم از روی حرکت از جناحین به ثمر رسید اما از روی ضربات شروع مجدد به گل نرسیدیم که باید روی آن کار کنیم. به طور کلی گل‌ها نشان می‌دهد هم به خوبی موقعیت‌سازی می‌شود و هم مهاجمان به خوبی خود را در موقعیت قرار می‌دهند. عناصر خوبی هم داریم که می‌توانیم روی ضربات ایستگاهی خطرساز باشیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره شرایط همکارانش گفت: آقای حسینی قراردادش را ثبت کرده است. کریم باقری هم خالصانه آمده و کمک می‌کند. قرار است قرارداد آقایان ادموند بزیک و چیذری هم به ثبت برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد