گوناگون

کرانچار: برای رسیدن به هدف‌مان تا آخر تلاش می‌کنیم

پارسینه: مربی کروات سپاهان که تیمش با برتری مقابل راه‌آهن به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد گفت: با این شرایط لیگ تا هفته آخر مبهم خواهد بود و سه تیم شانس قهرمانی خواهند داشت. استقلال، سپاهان و تراکتورسازی می‌توانند تا هفته آخر برای قهرمانی رقابت کنند.

زلاتکو کرانچار پس از برتری یک بر صفر تیمش در خانه راه‌آهن اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند. اگرچه باران شرایط خاصی را بر مسابقه حاکم کرده بود اما هم سپاهان و هم راه‌آهن عملکرد خوبی داشتند. همانطور که راه‌آهن شانس‌های گلزنی داشت ما هم موقعیت‌هایی به‌دست آوردیم اما ما از یکی از موقعیت‌های خود به بهترین نحو استفاده کردیم و استفاده از همین یک موقعیت برنده بازی را تعیین کرد.

سرمربی سپاهان به راه‌آهن به علت ارائه یک بازی جوانمردانه تبریک گفت و افزود: بازیکنان راه‌آهن به دنبال آن بودند که با مقاومت جانانه به امتیازات این بازی خانگی دست یابند اما ما با بازی با کیفیت خود توانایی خود را به رخ کشیدیم و برنده شدیم.

کرانچار خاطرنشان کرد: می‌خواستیم با پیروزی مقابل راه‌آهن از حریفانی چون تراکتورسازی و فولاد پیشی گرفته و به استقلال نزدیک شویم که در نهایت به این هدف رسیدیم.

این مربی کروات که تیمش با برتری مقابل راه‌آهن به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد گفت: با این شرایط لیگ تا هفته آخر مبهم خواهد بود و سه تیم شانس قهرمانی خواهند داشت. استقلال، سپاهان و تراکتورسازی می‌توانند تا هفته آخر برای قهرمانی رقابت کنند.

کرانچار اصلی‌ترین هدف تیمش را ادامه مسیر فعلی تا رسیدن به صدر جدول عنوان کرد و در خصوص یکی از اشتباهات داور که گرفتن توپ توسط دروازه‌بان راه‌آهن خارج از محوطه جریمه را خطای هند تشخیص نداده بود، گفت: شاید داور وسط آن صحنه را ندیده بود اما کمک داور باید در آن صحنه اعلام خطا می‌کرد. بدون شک داوران نباید مرتکب اشتباه شوند با این حال آنها هم می‌توانند اشتباه کنند اما باید میزانش محدود باشد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد