گوناگون

۹ برند معروف تولید کننده ضد آفتاب ایرانی

9 برند معروف تولید کننده ضد آفتاب ایرانی

در ایران، کرم های ضد آفتاب در برندهای متعددی تولید می شود؛ زیرا قیمت مناسبی دارند و از طرفی با انواع مختلف پوست سازگار هستند.

 برندها و مارک های متعددی از کرم هی ضد آفتاب ایرانی وجود دارد. ترکیبات موجود در همه آن ها بسیار غنی و باکیفیت بوده و همچنین از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کنند. از جمله برندهای موفق در زمینه تولید ضد آفتاب، می توان، درماتیپیک، مای، سینره، ضد آفتاب های دکتر ژیلا، لافارر، ام کیو، هیدرودرم، سان سیف را نام برد.

  

درماتیپیک

ضد آفتاب های برند درماتیپیک در ایران تولید می شود و مواد اولیه خود را از کشورهای اروپایی به دست می آورد. شکل محصولات و فرمولاسیون ضد آفتاب در این برند فرانسوی است. از مزیت های ضد آفتاب این شرکت می توان موارد زیر را نام برد:

* محافظت در برابر پیری 

* تنوع ضد آفتاب برای پوست های مختلف 

* از نظر پزشکان بهترین مارک ضد آفتاب برند درماتیپیک است. محصولات این برند در دو نوع رنگی و بی رنگ ارائه می شود. 

* درمان لک های ایجاد شده از سوختگی یا چروک پوست 

* روشن کننده پوست

 * آبرسان، به خصوص در پوست خشک 

* سبک و جذب سریع 

* تنوع دو نوع رنگی و بی رنگ 

* کنترل ترشحات چربی پوست 

* ایجاد شادابی پوست

سینره

شرکت طبیعت زنده محصولات خود را با نام تجاری سینره به فروش می رساند. ضد آفتاب در این برند بر پایه مواد گیاهی تولید شده است. از ویژگی های کرم ضد آفتاب این برند معروف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* تنوع در ضد آفتاب

 * بیشتر از مواد گیاهی استفاده شده است. 

* ضد پیری بوده و مانع ایجاد لک های تیره روی پوست می شود. 

* برخلاف ضد آفتاب های دیگر، کرم سینره پوست را در برابر ورود نوع خاصی از اشعه مقاومت می کند.

 * گستره پوششی، ایجاد حالت مات و براق 

* به عنوان زیرسازی در آرایش استفاده می شود. 

* در دو نوع رنگی و غیر رنگی با مدل های مختلف ارائه می شود. 

پریم

ضد آفتاب برند پریم توسط کارشناسان در آزمایشگاه دکتر نصرالله اخوی تولید و روانه بازار می شود. ضد آفتاب های این برند از مواد اصلی و باکیفیت درست شده و با هر نوع پوستی سازگاری دارند. ضد آفتاب پریم در 2 گروه ژل، فلوئید برای 4 دسته (پوست چرب وقابلیت جوش دار شدن، پوست افراد بالای 30 سال، پوست های مختلط و چرب، پوست مخصوص افراد پرتحرک) ارائه می شود.

* به کلاژن سازی کمک می کند. 

* برای هر نوع پوست مناسب است. 

* فاقد چربی 

* بافت سبک با جذب سریع 

* تولید شده در دو نوع رنگی و بی رنگ

لافارر

مارک لافارر بسیار معتبر بوده و از برندهای ایرانی مخصوص پوست چرب است. در این برند از استاندارهای جهانی برای تهیه محصولات به خصوص ضد آفتاب استفاده می شود. ترکیبات و مواد اصلی آن بسیار باکیفیت و مشابه مواد خارجی است.

* محافظت در برابر آفتاب، تیرگی، پیری زودرس 

* مناسب برای پوست های حساس و روشن 

* تنوع مواد به کار رفته در ضد آفتاب مانند آلوئه ورا، بیربری، پاپایا، سارمنتوزا ساکسی فراگا و عصاره شیرین بیان که جلوی ایجاد لکه های روی صورت را می گیرد. 

* معروف به بهترین ضد لک ایرانی 

* حساسیت ایجاد نمی کند و فرآیند پیری را به تعویق می اندازد. 

* رطوبت و آبرسانی عمیق پوست 

* شفاف کننده

 * ضد حساسیت و قرمزی 

* مراقبت کامل در برابر اشعه ها

دکتر ژیلا

برند دکتر ژیلا زیر مجموعه شرکت آوند فر است که به مدت 15 سال متعدد ضد آفتاب های او محبوب بوده و به عنوان یکی از پرفروش ترین ضد آفتاب های ایرانی شهرت دارد. ضد آفتاب های این شرکت توانایی زیادی در محافظت از پوست در برابر اشعه مضر دارند. در تهیه برخی از کرم های ضد آفتاب دکتر ژیلا از روغن های جوانه گندم، عصاره برگ زیتون، عصاره چای سبز، ویتامین ث پایدار و روغن آووکادو، عصاره گیاه آلوئه ورا، و مواد دیگر استفاده شده است. از ویژگی ضد آفتاب های این برند به موارد زیر می توان اشاره کرد:

* دارای ضد آفتاب های رنگی 

* پوشانندگی بالای پوست و بدن در برابر آفتاب 

* چربی کنترل شده 

* مناسب برای انواع تیپ های پوست 

* مانع قرمزی، چروک و بهبودی التهاب 

* کاهش دهنده تعریق 

* استفاده از ترکیبات گیاهی 

* اثر ضد چروک 

* اثر آبرسانی 

* ایجاد حس نرمی و لطافت

هیدرودرم

یکی از برندهای معروف ضد آفتاب، هیدرودرم است که کرم های خود را در دو نوع بی رنگ و رنگی ارائه می کند. بیشتر ضد آفتاب های این برند مربوط به پوست خشک و چرب است و برای این نوع پوست ها تنوع زیادی دارد. برترین ضد آفتاب های این برند معروف، از نوع لوسیون و اسپری هستند. بافت سبک و جذب سریع در همه این ضد آفتاب ها ثابت است. با خرید کرم پودر ضد آفتاب هیدرودرم، دیگر نیازی به استفاده از روشن کننده یا کاور میکاپ ندارید. مزیت های این برند شامل موارد زیر است:

* سازگار با هر پوستی 

* قدرت بالای آبرسانی به پوست 

* جلوگیری از ایجاد چربی و مانع ایجاد جوش و آکنه

مای

برند مای دارای ضد آفتاب هایی است که با داشتن فیلترهای قوی مانند اولتراویولت، بلولایت، اینفرارد مانند سدی از پوست در برابر پرتوهای مضر محافظت می کند. تنوع کرم های این برند بسیار زیاد است و به صورت بی رنگ، بدون چربی، فیزیکال، بارنگ طبیعی تولید می شوند. SPF در ضد آفتاب های مای برای انواع پوست های خشک، چرب، معمولی، حساس موجود است. از ویژگی های این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* ترکیبات فاقد چربی 

* مانع ایجاد لک روی صورت 

* جلوگیری از پیری زودهنگام 

* روشن کننده لک پوستی ناشی از آفتاب سوختگی

 * سبک و جذب سریع

ام کیو

یکی از برندهای معروف با داشتن ضد آفتاب های باکیفیت برای پوست چرب، ام کیو است. ام کیو در واقع یک برند فرانسوی در ایران است که از استاندارهای اروپایی استفاده می کند. ضد آفتاب های ام کیو در 3 دسته (نرمال، بدون چربی، سری بایوتچ) و در 4 رنگ (بدون رنگ، مدل بژ روشن، بژ طبیعی، مدل صورتی) تولید می شوند. علاوه براین ضد آفتاب ام کیو دارای ویژگی های زیر است:

* مقاومت در برابر تعریق 

* صاف و مات کننده پوست

 * کنترل چربی پوست 

* خاصییت ضد میکروبی 

  

سان سیف

شرکت داروسازی پارس حیان با نام تجاری سان سیف، محصولات ضد آفتاب خود را به فروش می رساند. از مزایای ضد آفتاب های این برند معروف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* داشتن محصولات متنوع: کرم دور چشم، ضد آفتاب برای کودکان و بزرگسالان، اسپری ضد آفتاب، ضد آفتاب بدون چربی

* سبک و سرعت جذب بالا: چرب ترین ضد آفتاب که برای پوست خشک استفاده می شود، با سرعت بالایی بدون ایجاد چربی، به سرعت جذب می شوند. 

* ماندگاری زیاد و طولانی: ماندگاری 4 ساعته دارد. 

* قیمت مناسب

چگونه بهترین ضد آفتابایرانی را از بین برند های مختلف بازار انتخاب کنیم؟

از آنجا که ضد آفتاب را باید هر روز استفاده کنید، پس لازم است که مطمئن شوید تا برای شما مشکلی از نظر حساسیت و یا اختلال در تعادل هورمونی نداشته باشد. برای اینکه از بین برندهای مختلف ایرانی ضد آفتاب خود را انتخاب کنید، باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید؛ با توجه به آن معیارها می توانید به راحتی ضد آفتاب را انتخاب و از آن استفاد کنید.

* توجه به SPF

 * در نظر گرفتن فرمولاسیون ضد آفتاب 

* مدت زمان قرارگرفتن در معرض نور خورشید

سخن پایانی

اگر پوست شما خشک یا چرب و یا حساس باشد، طبیعی است که باید ضد آفتابی را انتخاب کنید که به پوست بدن سازگار باشد. ممکن است چندین بار ضد آفتاب از مارک و برندهای مختلف را امتحان کرده باشید. در نهایت متوجه می شوید که کدام ضد آفتاب با نوع پوست شما سازگاری دارد. از این میان ضد آفتاب های درماتیپیک به خاطر فرمولاسیون عالی که دارد و همچنین تنوع بسیار زیاد در انواع خاص، گزینه بهتری برای انتخاب هستند. نکته دیگر اینکه چنانچه بیشتر در محیط بیرون قرار دارید و یا در منزل، زمان زیادی در معرض وسایلی که نور و اشعه ساطع می کنند، هستید؛ ضد آفتابی را استفاده کنید که SPF بیشتری داشته باشد.

ارسال نظر

  • غزل

    لافارر خیلیییی بیخود فقط پول به پزشکا میده تا نسخه کنند و مشاور تو داروخانه ها گذاشته تا به مشتریا بندازند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار