گوناگون

لزوم رعایت زمان بندی ارائه گزارش تفریغ بودجه سالیانه از سوی شهرداری

لزوم رعایت زمان بندی ارائه گزارش تفریغ بودجه سالیانه از سوی شهرداری

پارسینه: رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در تذکری اظهار داشت: شهرداری موظف است تفریغ بودجه هر سال را تا آخر اردیبهشت ماه سال بعد به انجمن تسلیم و انجمن نیز باید تا آخر خرداد ماه آن را رسیدگی و تصویب نماید" بنابراین هرگونه ديركردى در زمان ارائه گزارش تفریغ بودجه به هیچ وجه پذيرفته نمی باشد.

محمدجوادحق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی در شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری بر رعایت زمان بندی ارائه گزارش تفریغ بودجه سالیانه از سوی شهرداری تهران تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیتِ این نکته که شورای اسلامی شهر تهران تنها محمل قانونی و نظارتی جدی است که با استفاده از گزارش «تفریغ بودجه سالیانه شهرداری تهران»، قادر می باشد از یک طرف درآمدهای وصولی قطعی را با اقلام پیش بینی شده در بودجه مصوب مقایسه و تجزیه و تحلیل نماید و در برنامه ریزی سال آتی آن را به کار گیرد و از طرفی دیگر تجاوز پرداخت هزینه از اعتبارات مصوب و رعایت ماده 79 قانون شهرداری ها را کنترل نماید.

وی ادامه داد: بنابراين زمان ارائه گزارش تفریغ بودجه» به هیچ وجه قابل تغییر و تعویق نمی باشد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا تاکید کرد: همانگونه که موضوع زمانِ ارائه گزارش تفریغ بودجه صراحتا در متن ماده 67 قانون شهرداری ها، مصوبه 1334/04/11، بیان شده است، مطابق با این بند قانونی؛ "شهرداری موظف است تفریغ بودجه هر سال را تا آخر اردیبهشت ماه سال بعد به انجمن تسلیم و انجمن نیز باید تا آخر خرداد ماه آن را رسیدگی و تصویب نماید".

وی ادامه داد: بنابراين ضروری است زمانبندی مذکور که از ضمانت قانونی نیز برخوردار است توسط شهرداری تهران(اعم از معاونت ها، سازمان ها و شرکت های زیر مجموعه آن) مورد توجه ویژه قرار گیرد. در این امر، هرگونه ديركردى در زمان ارائه گزارش تفریغ بودجه به هیچ وجه پذيرفته نمیباشد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد