گوناگون

جزییات افزایش حقوق کارمندان در ۱۴۰۳ اعلام شد

جزییات افزایش حقوق کارمندان در ۱۴۰۳ اعلام شد

عنابستانی، رئیس کمیته حقوق و دستمزد مجلس گفت: حداقل حقوق کارمندان دولت در سال آینده یازده میلیون و پانصد هزار تومان حدوداً ۱ میلیون تومان هم عائله‌مندی و اولاد به این مبلغ اضافه می‌شود که خارج از این قاعده است و در نهایت تقریباً حدود ۴۰-۴۱ درصد افزایش را خواهد داشت.

تقریباً حقوق این افراد ١١.۵ میلیون تومان خواهد شد. یعنی ما برای آن کسی که حداقل حقوق را دریافت می‌کند، تقریبا متناسب با تورم افزایش داشتیم و همینطور برای آن کسی که بیشترین حقوق را دریافت می‌کند هم همان ۱/۵ میلیون تومان به همراه ۱۰ درصد افزایش حقوق خواهد بود که می‌شود حدود ۱۳-۱۴ درصد افزایش حقوق که متوسط افزایش حقوق‌ها ۲۰ درصد خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

  • علی

    خدا لعنت کنه این دولت به اصصلاح عدالت محور رو
    حقوق ما رو با 33 سال سابقه خدمت و مدرک فوق لیسانس و کارشناسی خبره ظرف دوره احمدی نژاد و دولت فعلی از 3/5 برابر حداقل حقوق به کمی بالاتر از حداقل حقوق رسانده اند و همیشه دم از عدالت میزنند !!!
    اگه شما آدم حسابی بودید باید طی این چند سال که حقوق و مزایای تمام کارمندان و کارگران که توسط شما به کمتر از حتی یک پنجم کاهش پیدا کرده را برابر تورم واقعی افزایش می دادید و مثلا برای حقوق بیشتر از 50 میلیون تا نزدیک شدن حقوق بقیه به آنها افزایشی را اعمال نمی کردید. نه برای کسانیکه سال پیش حقوق بالای 5 میلیون تومان داشتند افزایش 10 درصدی و برای حداقل حقوق افزایش بیش از 60 درصدی اعمال کنید و بخش عظیمی از کارمندان را با حداقل حقوق بازنشسته کنید!!! موضوعی که در مورد بسیاری از همکاران بنده اتفاق افتاد)
    اما به اسم عدالت، حق و حقوق اکثر حقوق بگیران را تضییع کرده و حداقل بگیران را برای اینکه از گشنگی تلف نشوند با منت برابر تورم افزایش حقوق اعمال می کنید!!!

    به نام عدالت و به کام دولت (تا مفت مفت مملکت داری کنند!) لعنت بر متظاهرین به ظاهر دین دار فاقد دین

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد