گوناگون

وعده کاهش قیمت محصولات ایران خودرو

پارسینه: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از بازنگری در قیمت محصولات این شرکت تا پایان سال جاری خبر داد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از بازنگری در قیمت محصولات این شرکت تا پایان سال جاری خبر داد.

جواد نجم‌الدین اظهار کرد: به دنبال تاکیدات رئیس‌جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت در زمینه ضرورت بازنگری در قیمت خودروها، کمیته تجدیدنظر در قیمت محصولات در این شرکت تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این کمیته تا پایان امسال تصمیمات جدیدی را درباره قیمت محصولات تولیدی اتخاذ خواهد کرد، خاطرنشان کرد: بازنگری در قیمت‌های فعلی با توجه به قیمت‌های بازار و ضرورت تنظیم بازار این محصولات صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: بدیهی است که قیمت‌های تعیین شده توسط این کمیته برای تصویب نهایی به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارسال خواهد شد.

نجم‌الدین در پاسخ به اینکه در این بازنگری احتمال کاهش چند درصدی قیمت‌ محصولات ایران خودرو وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: بازنگری در قیمت‌ها با توجه به هزینه‌های عملیاتی و تمام شده تولید خودرو، نرخ‌های بازار و با حداکثر توجه به لزوم حمایت از مصرف‌کنندگان صورت می‌گیرد. با این حال تا پیش از پایان یافتن بررسی‌های کمیته رقم خاصی را نمی‌توان بیان کرد.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

  • احمددهانــــی گنکــــــــــــــــــی

    سلام قیمت پراید

  • سنا

    سلام لطفاماشین نخریدچون اگرمردم نخرن حداقل یک یادوماه نخریدمجبورمیشن قیمت رانصف کنن

  • علی

    سلام.من با نظر سنا کاملا موافقم. مثلا در کشور ژاپن لبنیات گران شد و فقط مردم 3 روز شیر نخریدند و روز چهارم قیمت ها به حالت اول برگشت. حال انتخاب با خودمونه که چه کار کنیم

  • محمود عبدی

    جوانی هستم که میخواهم هزینه ی مجلس عروسی ام را صرف خرید یک خودرو کنم . اما واقعأ مانده ام که چه زمانی قیمت خودرو کاهش خواهد یافت .
    ظاهرأ حتی مدیران ارشد هم از فردا خبر ندارند !

  • گمنام

    تکلیف کسی که ماشین به قمت بالا خریده چیه خدارو خوشش نمیاد به مردم ضرر بزنین تکلیف ما چیه من یه کارمند سادم با چقدر وام یه خودرو گرفتم که ضرر کنم

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد