گوناگون

۳ غافلگیری بزرگ ایران خودرو برای متقاضیان در دقیقه ۹۰

 3 غافلگیری بزرگ ایران خودرو برای متقاضیان در دقیقه 90

ایران خودرو در روز اول طرح فروش خود چند سوپرایز را برای متقاضیان تدارک دیده که به منزله یک شوک بزرگ است.

به گزارش پارسینه به نقل از وقت صبح، لیست محصولات قابل عرضه ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش منتشر شد تا متقاضیان در روز اول آغاز طرح شوکه شوند. براساس اطلاعات منتشر شده در سایت آبی های جاده مخصوص در دور جدید فروش این خودروساز 12 محصول پشت ویترین قرار گرفت.

مدیران ایران خودرو سوپرایزهای خود را با عرضه دو محصول برقی برای متقاضیان آغاز کردند. لیست فروش ایران خودرو مهمان لونا GRE و فاو بستیون NAT بود.

زمانی که مدیران ایران خودرو خبر از دور جدید عرضه محصولات خود در دادند؛ خبری از خودروهای برقی نبود اما حالا متقاضیان مشاهده می کنند که این دو خودروی برقی چینی نیز در کنار دیگر محصولات پُرتقاضا ایران خودرو قابل انتخاب هستند.

سوپرایز بعدی ایران خودرو، حذف هایما S8 از سبد محصولاتی قابل عرضه آبی های جاده مخصوص در این دور از فروش بود. خانواده هایما با چهار عضو خود در سبد محصولاتی ایران خودرویی ها جایگاه خاصی دارد. هایما S7 پلاس، هایما S5، هایما S8 و هایما X7 اعضای خانواده هایما را در کیلومتر 14 جاده مخصوص تشکیل می دهند.

پیش بینی ها حاکی از این بود که ایران خودرویی ها چنانچه قصد داشته باشند تا عضوی از خانواده هایما را انتخاب کنند رای به انتخاب هایما S8 و هایما X7 می دهند. دو دلیل از این پیش بینی حمایت می کرد. دلیل اول اینکه قیمت دو محصول یاد شده بیشتر از دو عضو دیگر یعنی هایما S7 پلاس و هایما S5 است. دلیل دوم نیز که هایما S8 و هایما X7 را مهمان طرح فروش ایران خودرو می کرد مربوط به جدیدتر بودن این دو محصول بود.

به گزارش اقتصادنیوز، آبی های جاده مخصوص عرضه خانواده هایما را با هایما S7 پلاس آغاز کردند و در ادامه هایما S5 را به سبد محصولاتی خود اضافه کردند. هایما S8 و هایما X7 سال گذشته به سبد محصولاتی این خودروساز اضافه شدند تا جمع اعضای خانواده این خودروی مونتاژی چینی به عدد چهار برسد. با توجه به دو دلیل یاد شده احتمال حضور هایما S8 و هایما X7 در این طرح فروش بیشتر بود. اما در کامل شگفتی شاهد بودیم که مدیران ایران خودرو روی نام هایما S8 قلم قرمز کشیدند و هایما S5 را در کنار هایما S7 پلاس و هایما X7 در دسترس متقاضیان قرار دادند. نکته قابل توجه اینکه هایما S5 مدتی بود که در سبد محصولاتی ایران خودرو به حاشیه رفته بود و این گمانه مطرح بود که مدیران ایران خودرو با توجه به حضور هایما S8 کم کم قید مونتاژ هایما S5 را بزنند.

اما سوپرایز سوم ایران خودرو مربوط به عرضه پژو 207 با موتور TU3 و گیربکس دستی بود. گمانه زنی ها حول این موضوع می گشت که پژو 207 با گیربکس دستی و موتور TU5 تنها عضو از خانوده پژو است که در این طرح فروش حاضر خواهد بود. اما خودروساز کیلومتر 14 جاده مخصوص با عرضه پژو 207 با موتور TU3 و گیربکس دستی متقاضیان را شوکه کردند.

خانواده تارا شامل تارا پلاس با گیربکس دستی و تارا V4 LX با گیربکس اتوماتیک در کنار سورن پلاس، رانا پلاس و ری 12 محصول ایران خودرو را در جدیدترین دور فروش این خودروساز تشکیل می دهند. متقاضیان تا یکم شهریور امسال فرصت دارند تا بعد از افتتاح حساب وکالتی (مدت افتتاح حساب وکالتی تا 29 مرداد 1403 است) در این طرح فروش شرکت کنند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار