گوناگون

فروش بدون توقف ارز اربعین در شعب منتخب بانک ملی ایران؛

کدام بانک راحت‌ترین خدمات ارزی را به زائران اربعین می‌دهد؟

کدام بانک راحت‌ترین خدمات ارزی را به زائران اربعین می‌دهد؟

بانک ملی ایران امسال راحت‌ترین خدمات ارزی را برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ما، این روزها در سراسر کشور هر کجا می روید - سوار اتوبوس می شوید و یا در بازار قدم می زنید- حرف از تامین راحت و آسان ارز اربعین با روش‌ها و خدمات متنوع و آسان ارزی بانک ملی ایران است؛ طرحی که با استقبال گسترده مردم در شهرها و روستاها تبدیل شده است.

ماجرا چیست؟

بانک ملی ایران در راستای خدمت رسانی بهتر و راحت‌تر به زائران اربعین حسینی، خدمات متنوع ارزی برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته؛ خدماتی که این روزها دوباره نام بانک ملی ایران را بر سر زبان‌ها انداخته است.

در این راستا، مشمولان دریافت ارز اربعین (متولدین پیش از یکم شهریور 1398 ) می‌توانند تا 3 شهریور ماه با ارائه مدارک لازم ارز خود را با نرخ تالار معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران از شعب منتخب بانک ملی ایران دریافت کنند.

همچنین هر یک از متقاضیان ارز اربعین می توانند تا سوم شهریورماه با ورود به اپلیکیشن بله در قسمت خدمات بانکی درخواست خرید ارز خود را ثبت کنند.

البته به منظور تسهیل در دریافت ارز اربعین، سرپرستان خانوارها می‌توانند برای دریافت ارز اربعین اعضای خانواده خود (همسر و فرزندان) با همراه داشتن تمامی مدارک هویتی خود و اعضای خانواده به شعب منتخب بانک ملی ایران مراجعه و ارز خود را تامین کنند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ارز اربعین، داشتن کد رهگیری سامانه سماح، گذرنامه و اصل کارت ملی است. کد رهگیری در سامانه سماح، پس از طی شدن فرآیند ثبت‌نام در سامانه سماح، فعال می‌شود.

هر یک از متقاضیان ارز اربعین می توانند در مدت روزهای اعلام شده با ورود به اپلیکیشن بله در قسمت خدمات بانکی درخواست خرید ارز خود را ثبت کنند.

ارائه خدمات ارزی حتی در روزهای تعطیل

خبرها و گزارش‌ها حکایت از آن دارد که با توجه به افزایش مراجعات درخواست ارز برای سفر به کشور عراق، بانک ملی ایران حتی در روزهای تعطیل هم از طریق شعب منتخب اقدام به ارائه خدمت کرده است.

در این راستا، این بانک در راستای خدمت رسانی بهتر و راحت‌تر به زائران اربعین حسینی و جلوگیری از ازدحام شعب با توجه به افزایش مراجعات به منظور تامین ارز مسافران این سفر معنوی در کنار ارائه خدمات غیر حضوری از طریق سکوی خدمت رسان بله، در برخی روزهای تعطیلی به صورت حضوری از طریق شعب منتخب از ساعت ۷ صبح الی ۱۴ به زائران خدمات رسانی نموده است.

به هر حال، امیدواریم ارائه خدمات متنوع، راحت و آسان ارزی نظام بانکی با محوریت بانک ملی ایران به زائران اربعین حسینی موجبات رضایت ایرانیان عزیز را فراهم کرده باشد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار