گوناگون

حمله اسرائیل به بیمارستان حریری در بیروت+ فیلم

حمله اسرائیل به بیمارستان حریری در بیروت+ فیلم

منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان رفیق حریری در بیروت خبر می دهند.

به گزارش پارسینه و به نقل از تسنیم، بعد از هدف قرار دادن مراکز مختلف غیر نظامی در ضاحیه جنوبی بیروت، ارتش رژیم صهیونیستی به بهانه‌های واهی قصد ویران کردن بیمارستان‌های این منطقه را هم دارد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم با مطرح کردن ادعای واهی پنهان شدن نیم میلیارد دلار در زیر بیمارستان به دنبال هدف قرار دادن بیمارستان‌های این منطقه است.

این رسانه عبری زبان به نقل از ادعاهای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد: اسرائیل قصد دارد بیمارستان الساحل واقع در حاره حریک در ضاحیه بیروت را مورد هدف قرار بدهد.

براساس ادعای ارتش رژیم صهیونیستی زیر این بیمارستان نیم میلیارد دلار پول نقد متعلق به حزب الله پنهان شده است.

گفتنی است رژیم صهیونیستی ید طولایی در هدف قرار دادن مراکز غیر نظامی و به ویژه بیمارستان‌ها را داشته و این اقدام را بارها در نوار غزه تکرار و قبلا نیز ادعاهای واهی در رابطه با بیمارستان شفا و بقیه بیمارستان‌های غزه داشت.

لازم به ذکر است خبرگزاری رویترز از بیروت خبر داد، بعد از انتشار ادعای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، مسئولین بیمارستان کار تخلیه آن را آغاز کردند.

حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان رفیق حریری در بیروت | تصاویر

حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان رفیق حریری در بیروت | تصاویر

 

 

حجم ویدیو: 936.91K | مدت زمان ویدیو: 00:00:11 دانلود ویدیو

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد